פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת מכוונת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הודעתי ליס באמצעות חברת הוט על התנתקותי מחברתם בחודש יולי 07 בתום שנה מיום חתימת החוזה שנעשה איתם, ולמיטב ידיעתי זו הדרך המקובלת למעבר מחברה לחברה.
אך יס, משום מה, החליטו לבוא לקחת את הממירים שלהם רק ב-21/10/07 שלושה חודשים
לאחר הניתוק.
בשלושת החודשים שלא הייתי מחוברת אליהם גבו ממני 69 ₪ כל חודש ואף החליטו שמאחר והניתוק נעשה רק אחרי ש"הסכימו" לקחת את הציוד שלהם, אף יחייבו אותי בקנס.
איני יודעת איך להגדיר זאת, אך המילה חוצפה עדינה מאוד להתנהגות זו.
אני מוחה על דרך הטיפול שלהם ואף שוקלת להעביר זאת לטיפול עורך דין.
מה שבטוח זה שאיני מתכוונת לחזור אליהם לעולם ואף הצעתי לבנים שלי שינהגו כך.

שרה
גדרה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2007 בעניינה של הגב' שרה.

yes מצרה על החלטתה של הגב' לביא לסיים התקשרותה למולה.

בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 17.11.2006 נרשם במנוי על שמה של הגב' לביא מבצע מסוג I48* למשך שנה אחת ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה.

ביום 22.7.2007 הוסרו שירותי התוכן ברשומות המנוי והופסק החיוב בגינם וביום 22.10.2007 נאסף ציוד הקצה מביתה.

לאור האמור לעיל, יזוכה חשבון המנוי על שם הגב' לביא בגין חיוב דמי שכירות מיום בקשתה לניתוק.

כמו כן, באופן חריג ולפנים משורת הדין יזוכה חשבונה בגין החזר עלות ההטבה למבצע I48 בסך 399 ש"ח.

יש לציין, כי לאחר איסוף ציוד הקצה וניתוק המנוי יערך על ידינו הליך גמר חשבון אשר לאחריו אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העבירה לידינו וכל התחייבויותיה כלפינו יבוטלו.

אנו מודים לגב' לביא על התקופה בה היתה חלק ממשפחת yes ומקווים כי נהנתה מהמוצר התקדם אותו אנו מספקים. נשמח באם תבחר בעתיד לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה