פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות להחזר כספי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהתאם להסכם ההתחברות עם חברת יס סוכם כי ישולמו לנו החזרים עבור דמי התנתקות מחברת הוט עד לסך של 470 ש"ח
לדאבוני עד היום לא נעננו לפקסים שנשלחו לחברת יס עם החשבוניות של חברת הוט כפי שסוכם בחוזה ההתחברות, בפעם הראשונה בתאריך 2.09.07 ובפעם השנייה נשלחה תזכורת בתאריך 17.09.07, עד היום לא קיבלנו כל תגובה בנושא.
חבל לקלקל - עד היום נהנתי מהשרות שלכם וכל תגובה נענתה מיידית גם דרך שרות לקוחות שלכם באינטרנט ולשביעות רצוני.
(לציין כי עזבתי את חברת הוט בגלל השרות הלקוי שלהם לאזרח)
אבקש את התיחסותכם בנושא ע"מ לקבל את המגיע לי.
את הבקשה עם החשובנית שלחתי לפקס 09-7616450 וגם לפקס 08-8599013
לכל טיפול
תודה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 27.11.07, בהמשך לפנייתה של הגב' פאני בנושא הבטחת הטבה של נציג המכירות לזיכוי קנס של חברת הכבלים בגין ניתוק אבקש להשיב בנושא.


נושא פנייתה של הגב' פאני נבדק בקפידה מול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים.



בהמשך לפנייה זו הריני לאשר כי במועד חיבורה מחדש של הגב' רוזן לשירותינו ביום ה- 2.7.07 נציגנו הבטיח כי במידה ותחויב ע"י חברת הכבלים בקנס עקב ניתוקה משירותיהם, חברת yes תבצע למנוי החזר כספי עד לסך של 480 ש"ח כנגד הצגת חשבונית הכבלים עם חיוב זה .



ביום ה- 18.9.07 התקבלה בחברתנו באמצעות הפקס חשבונית של הגב' רוזן הכוללת חיוב בגין דמי התחייבות לחברת הוט ודמי יציאה משירות האינטרנט שלהם בסך כולל של 380.95 ש"ח.



צר לנו על העיכוב בטיפול בנושא הזיכוי, עם הצגת חשבונית הכבלים המהווה אסמכתא ברורה ומפורטת בה מצוין מהות החיוב וסכומו יבוצע זיכוי למנויה של הגב' רוזן בסך של 380.95 ₪ כמובטח .



הזיכוי יופיע בחשבונית חודש דצמבר 2007.



אנו שמחים על בחירתה של הגב' רוזן בחברתנו ומאחלים לה צפייה מהנה בשידורינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה