|
|
|
|
|
|
ניתוק יזום של אינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלטתי החלטה אמיצה ביותר להתנתק מחברת הוט ולעבור לכבלים של חברת יס.התקשרתי לנציג סגרנו עיסקה והכל היה בסדר. בעת סגירת העיסקה הודעתי מפורשות לנציג החברה בחור חמוד בשם גיא שיש לנו בבית אינטרנט של חברת הוט בהתחייבות ואנו לא מעוניינים להחליף. אין שום בעיה אמר הנציג והחלפנו חתימות. בעת חיבור הכבלים ניתקו הטכנאיים את האינטרנט של הוט בגלל שאת התשתית לחברתם הם עשו על התשתית הקיימת של הוט . עשרות טלפונים תחנונים שיחות הבטחות ושקרים שמענו מחברת יס עם מי לא דיברנו ומה לא עשינו. עשרות שעות טלפון על חשבוננו לחברת יס והמתנות של שעות ואני לא מגזימה.חודש של טירטורים והבטחות שקרים ועינוי נפשי ומי לא בא הטכנאי שיחזיר לנו את האינטרנט כדי שנוכל להנות גם מהעולם הזה. אין עם מי לדבר בחברת יס אין ולא הועילו לנו כל השיחות הטלפונים ומה לא. אני מקווה שדרך אתר זה נוכל לפתור את הבעיה . בכל מקרה אני מבטיחה מכל ליבי שחברת יס תשלם על כל הנזק שנגרם לנו בבית כל שקל ושקל יוחזר תודה מראש לימור
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' לימור שבנידון.
פנייתה הזהה של הלקוחה התקבלה בחברתנו ביום ה-15.11.07 באמצעות אתר החברה.
עם קבלת הפנייה ולאחר בדיקת טענותיה, תוקנה תשתית האינטרנט של חברת הכבלים בביתה של הלקוחה ביום ה-18.11.07 לשביעות רצונה.
אנו מתנצלים בפני הלקוחה על השתלשלות המקרה ומקווים כי תזכה לשרות ללא דופי.
yes |
פתרון: |
|
|
|