פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר צדק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כחודשיים יש לי בעיה עם הממירים של חברת יס , בכל פעם שאני מעבירה ערוץ קופצת הודעה של תקלה טכנית ובה כתוב שאני צריכה לנתק את הממיר מהחשמל ולחבר מחדש, אך למרות זאת הבעיה ממשיכה להופיע.
פניתי לחברת יס והסברתי על הבעיה שוב ביקשו ממני בטלפון לנתק את הממיר ולחבר שוב, לאחר שראו שהתקלה לא נפתרה הואילו בטובם לשלוח טכנאי שהגיע ב-3/10/07 ערב חג סוכות לקראת השעה 18:00 בערב, הסברתי לטכנאי שאנחנו לא נוצרים או מוסלמים ושייתאם מועד חדש.
מאותו יום לא שמעתי מחברת יס ובנוסף היה בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון
בגלל התקלה הכלל ארצית שהיתה להם.
ב-18/10/07 הגיע טכנאי להתקין ממיר נוסף בבית (להזמין ממיר נוסף היה קל מאוד להשיג אותם) באותה הזדמנות הראיתי לו את התקלה, הטכנאי החליף את הממיר הישן ואמר שהתקלה סודרה.
כשהתקלה חזרה ופניתי אליהם, שוב ביקשו ממני לנתק את הממיר ולהחזיר שוב לחשמל ולאחר ששוב נוככחו לדעת שיש בעיה נאותו לקבוע טכנאי.
בנוסף לכך גיליתי כי מבחינת חברת יס הטכנאי היה בביתי באותו ערב חג סוכות וטיפל בתקלה.
ביקשתי מחברת יס פיצוי על כך שלא קיבלתי את השירות שעליו אני משלמת
ומשנעניתי בסירוב ביקשתי שינתקו אותי ללא קנס מפני שאת השירות שלהם לא קיבלתי וגם אז נעניתי בסירוב

אודה על טיפולכם ומקווה לתשובה
כספי סוג הנזק :
ניתוק מחברת יס ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 27.11.07, בהמשך לפנייתה של הגב' זהבה עם שלם בנושא תקלת צפייה מתמשכת ועיכוב טיפול, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות המערך הטכני בחברתנו.



בהתאם למידע שבידי , במהלך החודשיים האחרונים היו 3 פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים.



לאור האמור לעיל, כל פנייה טופלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק לגב' עם שלם שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתה על מנת לאפיין את התקלה ובאם קיימת תקלה.



אופן הטיפול בפניותייה היה ללא דופי, כל קריאה טופלה לגופה במלוא תשומת הלב ונשלחו טכנאי שרות לאיתור התקלה , נציגינו הטכניים עשו את מירב המאמצים לפתרון התקלה.



מבדיקה ברשומות המנוי התקלה טופלה סופית ביום ה- 21.11.07 וביום ה- 7.12.07 בוצעה שיחת שביעות רצון מול הלקוחה ע"י נציגת פניות הציבור ובוטלה בקשתה לסיום ההתקשרות מול חברתנו.



לאור ההשתלשלות המתוארת בפנייתה ומתוך רצון להיטיב עמה נשמח להעניק מחווה שירותית הכוללת אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DVDbox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה, עד ליום ה- 12.12.08 .



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה