פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת התחייבות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.11.07 לאחר שסכמתי את נושא ההתחברות לחברת יס [עם סוכן יס],תיאמנו התקנה ליום חמישי בין 11ל 13 , ביום חמישי לאחר שפיניתי זמן להיות בבית , דבר שאינו קל מכיוון שאני עובדת בבנק ישראל , ראיתי שהשעה אחת והטכנאי לא הגיע,התקשרתי לברר את סיבת העיכוב והסתבר לי שההתקנה נדחתה,לאחר התנצלויות העברנו את ההתקנה ליום ראשון בין 10ל 13. ביום ראשון בשעה 10 התקשר הטכנאי ואמר שיגיע תוך חצי שעה, בשעה 11 התקשרו מיס ואמרו שהטכנאי מתעכב ויוכל להגיע בין13ל 16 לאחר ויכוח ולאחר שהסברתי שלקחתי חופש כדי להיות בבית עד 14, הסכימו להגיע עד 15. אולם עד השעה ארבע לא הגיע טכנאי וגם לא טלפון מיס,לכן התקשרתי שוב ושוב ריבים וויכוחים,ליבסוף הוחלט לחכות עד18:30 ויס וייפצו אותי ב70 שח.בשעה 18:30 הטכנאי עדיין לא הגיע,שוב טלפונים ושוב מאוד מצטערים,הטכנאי יגיע הפעם עד 21:00 ותקבלי פיצוי של 120 שח,הפיצוי לא מתקרב למה שהפסדתי בעבודה והכי חשוב הוציאו אותי מדעתי,אבל הסכמתי. בשעה 21:10 התקשרו מיס ולתדהמתי אמרו שלא יוכלו להגיע ,אבל הם רוצים לתאם מועד חדש,מצחיק נכון.לסיכום זה מה שקורה היום בחברת יס, אני מאוד פגועה ולא רוצה שום קשר עם חברת יס .
עלבון , כספי , בזבוז זמן . סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית ברצוני להודות לגברת פרלמן על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותיה, אשר מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.
בהמשך לפנייתה של גברת פרלמן לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט ביום 21.11.07 הוחזרה תגובה , הוסבר כי הנושא ייבדק ולמול גורמים הרלוונטים. כמו כן צוין כי במידה ותחליט להימנות עם קהל לקוחותינו עד ליום 31.12.07 נשמח להעניק לה חודש צפייה חינם כמחווה שירותית וזה בנוסף למסלול צפייה בתנאים מיוחדים ללקוחות החדשים של חברת yes .

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה