פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניספח האינטרנט שלא הגיע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש לערך הצטרפתי לשירותי האינטרנט דרך יס מיום הצתרפותי ביקשתי את לקבל את ניספח המבצע מהנציג עבר שבוע ושוב התקשרתי ליס שוב ביקשתי את הניספח אמרו לי שנישלח עבר עוד שבוע דיברתי עם נציג בכיר נאמר על ידו שניספח יהיה בתיבת הדואר תוך 3 ימים עבר כמעט שבוע אין ניספח ואין מיכתב בין לבין פניתי ליס דרך אתר האינטרנט שלהם יס האם זה השירות שאני אמור לקבל כלקוח שנימצא אתכם חמש שנים איפה "השירות " היחס??
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו, על מנת להביא לשביעות רצון כלל לקוחותינו ובהתאם לכך נבדקה פנייתו במלוא תשומת הלב הראויה.

בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה-12.11.07 הוצע ללקוח ע"י נציגנו וסוכם למולו על מסלול המשך הכולל מסלול צפייה ותשתית אינטרנט (ללא ספק) להלן מבצע IRS. בהתאם לכך הוסב מנויו למבצע האמור ביום ה-19.11.07.
נספח תנאי המבצע נשלח לביתו ביום ה-22.11.07 בסמוך למועד ההסבה כאמור.
אנו מתנצלים על הרושם שנוצר בפני הלקוח ושמחים כי בחר להמשיך התקשרותו עמנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה