פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ככה עובדים על אנשים....שרות מתחת לכל ביקורת.... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצטער על האריכות - ועוד קיצרתי...
הסיפור מתחיל במעבר דירה ובסוכן מכירות - מולי - שאחרי שכנועים רבים שיכנע אותי לעבור ליס מחברת הכבלים. הסכמתי אחרי שהוא הבטיח לי מחיר מסויים, חבילה מסויימת,הנחה ע"ס 7% בגלל שאני בחבר והטבה נוספת.
חשבתי שנזהרתי - יש לי חוזה שפיקסס אלי עם כל מה שהבטיח, הקלטתי את השיחה איתו.
כבר בחשבונית הראשונה המחיר שחוייבתי היה שונה משמעותית ממה שסגרתי טלפונית עם מולי. דיברתי איתו והוא הבטיח שיטפל ב"טעות" - מאז נעלמו עקבותיו.
כאשר ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות - הסתבר לי שאין כזה דבר !!! אפשר להגיע לשם רק אחרי דרך חתחתים במוקד הלקוחות הטלפוני של יס - חוויה מפוקפקת...
שם ענתה לי בחורה בשם חנאן (מצוות אסף) - הסתבר לי שכל הפקסים שקיבלתי ממולי בכלל לא מתוייקים אצלה - ומה שיש אצלה אלו טפסים ריקים !!! פיקססתי לה את החוזה שחתמתי עליו...והיא אמרה שהיא תחזור אלי תוך יום.
עבר חודש...ניסיתי שוב...ענתה לי עוד בחורה (שלא זוכר את שמה) והבטיחה ש"מחר יחזרו אלי"
זה היה לפני שבוע....אני שבוי שלהם, רוצה להתנתק בקושי מצליח לדבר עם שירות לקוחות........
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לשלם לכם את מה שסיכמתי מול מולי - לא יותר לא פחות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2007 בעניינו של מר אלון.

בהתאם לרשומות yes נמצא כי מר אלון הצטרף לשירותינו ביום 24.7.2007 ובהתאם למבצע DM3 הכולל את ממיר yesMax +חבילת הבסיס + אחד ממסלולי CHOICE במחיר 225 ש"ח* לחודש למשך 3 שנים ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.

בנוסף, רכש מר טימינאנקר במעמד התקשרותו מבצע לגלישה בתשתית ADSL במהירות 1.5MB למשך שנה אחת וללא חיוב, בהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.

חשוב לציין כי לקוחות חברי מועדון "חבר" מקבלים הנחה אוטומטית דרך חברת האשראי ולא דרך yes.

במידה ובידי מר טיניאנקר הוכחות להבטחות שאחרות ו/או נוספות נודה לו על העברתם לידינו מאחר ולט ניתן להשיגו באמצעות מספרי הטלפון אשר מעודכנים ברשומותינו ובפנייתו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה