פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים שקרים, שירות גרוע וגביית כסף, ללא רשות מכרטיס אשראי לבטחון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת התחברות לחברת YES, ניתן לנציגת מכירות כרטיס אשראי לביטחון בלבד, כדי להפעיל את מנוי במיידי, בהסכם שברגע שנשלח הוראת קבע, היא תבטל את הכרטיס אשראי במערכת, כעבור כשבוע שניתי למוקד כדי לקבל טפסים ואז התברר לי, כי כדי להעביר את המנוי לחיוב בהוראת קבע, אני צריכה לשלם 19.90 ש"ח חד פעמי, וגם כ- 15 ש"ח כל חודש, מה שלא צויין בפני בשיחה עם אותה נציגת מכירות, בעת ביצוע המכירה.

אחרי מספר שיחות עם המוקד, הובטח לי, כי לא יחייבו אותי, ב- 15 ש"ח כל חודש למשך 24 חודשים, אך את התשלום החד פעמי, אצטרך לשלם בכל זאת, בלאת ברירה הסכמתי, נשלחו אלי טפסים בדואר, ניגשתי לבנק,החתמתי את הסניף,ושלחתי בפקס הוראת קבע חתומה ע"י הבנק של בעל המנוי,, לחברת YES.

בדקתי,כי ההוראת קבע החן התקבלה, והובטח לי ע"י נציגה שטיפלה בי, כי היא תעדכן אותה, תוך מספר ימים, ולא יחייבו את הכרטיס אשראי יותר. אך כעבור חודש, נוכחתי לדעת כי חברת YES ממשיכה לחייב את כרטיס האשראי, שניתן לביטחון בלבד. בשיחה מול המוקד, שוב הובטח לי שיעדכנו את ההוראת קבע וכי ככל הנראה היתה תקלה במערכת.

מאותו יום, התקשרתי מספר רב של פעמים, בכל שיחה עם המוקד, נענתי ע"י נציג קשרי לקוחות, והובטח לי יותר מפעם אחת, כי מעדכנים את ההוראת קבע ומפסיקים לחייב את כרטיס האשראי, אך בפועל זה לא בוצע.

ואני המשכתי להתקשר, וכל פעם אותו סיפור, נציג קשרי לקוחות, מבטיח לי כי הוא יהיה הנציג האחרון שיטפל בעניין, וכי הוא יסדר הכול, ויעדכן את ההוראת קבע, אך בפועל דבר לא קורא, וממשיכים לחייב את הכרטיס אשראי שניתן לביטחון בלבד!

בסופו של דבר, לפני כחודש קיבלתי תשובה כי מסתבר שכל הזמן הזה, לא הצליחו לעדכן את ההוראת קבע מסיבת תקלה טכנית, שבנק ישראל לא מאשר, כי החשבון חסום. וזאת לאחר לפחות 3-4 שיחות שלי במשך כ- 3 חודשים, בהם הובטח לי ע"י מספר נציגים כי ההוראה תתעדכן החל מחודש הבא.

הבנק שלי חתום על ההוראת קבע ומבחינתו אין שום בעיה לכבד את החשבונות של חברת YES.

לפני כ- 4 שבועות באחת מהפניות שלי לחברת YES, אני הסכמתי לתת הוראת קבע מחשבון אחר וביקשתי לשלוח לי טפסים בפקס, נענתי ע"י נציגה כי היא לא יכולה לשלוח לי טפסים בפקס, כי הם חייבים להיות מקוריים, והיא תשלח לי את הטפסים בדואר. לא קיבלתי את הטפסים, לכן חזרתי שוב למוקד וביקשתי שישלחו אלי אותם שוב.

נעתי שישלחו לי אותם ואני שוב לא קיבלתי דבר ואז פתאום מסתבר, כי כן ניתן לשלוח לי את הטפסים בפקס, וזה כלל לא משנה עם הם מקוריים או לא, רק שעכשיו בתקופה הקרובה, אין לי פקס באזור בו אני נמצאת, וכדי שישלחו אלי פקס אני צריכה לנסוע לעיר אחרת.

ושוב הבטיחו לי שישלחו אלי טפסים בדואר, ולמרות שלפי טענת מנהלת מוקד קשרי לקוחות, נשלחו לשני כתובות הטפסים לא הגיע.

אני, עייפה מהמלחמה עם חברת YES, וחברת YES ממשיכה לחייב, כל התקופה את הכרטיס אשראי, שניתן לה כאמצעי לביטחון בלבד! אני לא יכולה, לאשר להם, להמשיך ולחייב את הכרטיס אשראי הנ"ל, ולכן אניביקשתי להתנתק בעם לא יכולים לפתור את הבעיה, ונתתי להם 7 ימים להגיב לבקשה שלי.באם לא תהיה תגובה, אני אצטרך לתת לחברת אשראי, הוראה להפסיק את חיוב בכרטיס האשראי.

נפגעתי מהחברה נואשות גם כספית וגם עוגמת נפש על השיחות המרובות, העצבים, ההתחננות לפתור לי את הבעיה ולכן אני לא רוצה להמשיך לקבל את השירותים של החברה, ומבקשת בתוקף, להתנתק מקבלת השירות, כמו כן אני לא מוכנה מוכנה לשלם, דמי ניתוק ו/או קנסות ניתוק והם דורשים קרוב ל- 500 ש"ח!!!

בושה וחרפה לחברה!!!.

כספי ובזבוז זמן יקר