פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת נציגים שלא מודעים לכתוב בחוזה שעליו הם מחתימים את הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נשלח לאמי נציג הביתה שאמר לה שהיא יכולה להתנתק עד 14 ימים ללא התחייבות.
לאחר החיבור אמי רצתה להתנתק ולא פחות מ 24 שעות בקשתי מהם להתנתק והם אמרו שזה כרוך בקנס של 1070 ש"ח.אמי אינה דוברת עברית לכן לא הייתה מודעת על מה היא חותמת וגם בגלל זה נשלח אליה נציג הבהיתה שהוא דובר רוסית שאמור היה להסביר לה על מה בדיוק היא חותמת.כאשר דיברתי עם הנציג הוא אמר שהוא בעצמו לא יודע שיש קנס גם אם הלקוחה מבקשת להתנתק פחות מ 14 ימים.
זה פשוט מראה כיצד חברה כל כך גדולה עובדת על אנשים וגם לא מכשירה את הנציגים כראוי.אין לבטוח באף אחד ולא לחתום על שום הסכם עם החברה עד שלא מחתימים אותם על ההבטחות שלהם............
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך מיום 4.12.2007 בעניינה של הגב' חיחינשוילי. תגובה:
בהתאם לרשומות yes נמצא כי הגב' חיחינשוילי פנתה באופן ישיר לנציגינו וטפלה על ידם לשביעות רצונה.

לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה