פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מיס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום למח' פניות הציבור של חב' יס
שמי מילנה ואני מעכו מחוברת ליס מזה כמה שנים( כ שלוש שנים),בפעם האחרונה שחידשתי את " המנוי" שלי אצלכם היה ב06.01.07 נכון זה היה עם התחיבותאך קרה מקרה ואני עוברת דירה ב03.12.07 וביקשתי שיבואו לקחת את הממירים אז אמרו לי שאני צריכה לשלם קנס בסביבות ה400שח' או שאני אשלם על חודש נוסף כאילו שראיתי יס, הסברתי שאני לא מתנתקת מיס כי בא לי אני פשוט חייבת לעבור דירה , ואז התחילו החקירות : לאן אני עוברת? האם בדירה הבאה שלי יהיה יס? כדי "להקל" על הקנס שלי יבדקו קודם שאכן יש יס בדירה אליה אני עוברת. ואני שואלת רגע מה קרה פה ? כולה אני עוברת דירה והכל בסדר אבל כדי להחזיר ליס את הרכוש שלה אני צריכה "לריב" עם נציגים תמימים שמישהו שם להם שאלות של חדירה לפרטיות של אזרחים פשוטים ואחרי כמה דקות השיחה נהיית מאד לא נעימה וווכחנית. נשאלת השאלה מדוע? למה אי אפשר לבוא לקחת את הממירים ולהפרד לעת עתה בצורה יפה שמשאירה טעם של עוד?
פשוט בושה וחרפה לחב' יס שאחרי כל מה שעברנו איתה בחודשים האחרונים ולא התקשרנו ולו פעם כדי לצעוק ולדרוש פיצוי כמו הרבה אחרים שאני יודעת עליהם באופן אישי , האם באמת תתעקשו איתי על הקנס או כל תשלום אחר לחודש האחרון ובכך "תרוויחו" לקוחה מאוכזת שתספר לכל על השירות הגרוע ולא להתקרב ליס בשום פנים ואופן, האם הקנס הזה יהיה שווה את המחיר של אפילו לקוח פוטנציאלי אחד שתפסידו בעקבות הפרסום הרע ממני ומבני משפחתי?
אבקש בכל לשון של בקשה לחסוך הפעם גם לי וגם לכם את ההתעקשות המיותרת שלכם ןבגלל הנסיבות לשחרר אותי מהקנס ומהחודש האחרון. בכוונתינו להתחבר ליס בדירה החדשה אך הכוונה הזאת הולכת ומתרחקת בשנות אור מאיתנו בגלל הסיפור המכוער הזה.

לטיפולכם המהיר
המאכזבת קשות -מילנה

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes בעניינה של הגב' דניאל.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' דניאל להפסיק התקשרותה עם חברתנו.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' דניאל ביום ה- 7.1.07 מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, ביום 3.1.07 שוחחה הגב' דניאל עם נציגתנו הגב' רותם אגמי וביקשה לקבל הצעות למבצעים להמשך ההתקשרות מולנו, ניתן לה הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.

לאחר שיחה זו והסבר על תנאי מבצע חדש, לרבות בחירת חבילות חדשות על ידה הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית IDH בתאריך ה 7.1.07.



בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין הגב' דניאל, אישרה הלקוחה את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחרה, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.

לאחר הסבת המנוי למבצע החדש נשלח העתק נספח המבצע לביתה של הגב' דניאל באמצעות הדואר.



ביום ה- 27.11.07 התקבלה פנייתה של הגב' דניאל בחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות עקב מעבר דירה, בפנייה זו הביאה לידיעת נציגנו כי אינה מעוניינת להעביר את המנוי שברשותה לדירה החדשה.

לאור האמור לעיל עם סיום ההתקשרות של הגב' דניאל מול חברתנו לפני תום תקופת המבצע ובכפוף לתנאי המבצע שהיה מעודכן במינויה יחוייב מינויה בהחזר עלות הטבת המבצע בסך 399 ₪.

נשמח אם בעתיד תבחר הגב' דניאל לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה