פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"אי הצלחה" מתמשכת בתיקון תקלה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת YES שלום רב,
שמי שלומי ואני תיכוניסט.משפחתי הינה בין הראשונות בארץ אשר הצטרפו לחברתכם ומלווה אתכם מאז.שידורי התוכן, הצפייה והפנאי נהדרים.מאז הפעולה האסטרטגית הצה"לית אנו צופים-לא צופים בשידורכם.הבעיה העיקרית הינה קפיצות במהלך השידורים ומיד הצגת שקופית תקלה מס' 30.בחודשים האחרונים ביקרו אצלנו טכנאים(נחמדים ואדיבים) רבים שלצערנו לא תיקנו את התקלה.חלק מבני המשפחה התייאשו וכבר לא רואים יותר יס.אחרים בטוחים שאף שאתם נחמדים ואדיבים פשוט אין לכם יכולות טכניות לתיקון, וחבל להתעצבן.
אני לכשעצמי מעוניין שהמצב יחזור לקדמותו כי איני רוצה לראות טלוויזיה באמצעות הוט, ומבקש שאולי תשקלו פתרון יצירתי.
האם יכול להיות ש"יס" הגדולה לא מסוגלת לתקן תקלה מתמשכת מזה כחודשיים?
שלומי

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של שלומי.

אבקש לעדכנך כי שלומי פנה לחברת yes באופן ישיר ביום 03.12.07 בנושא הפרעות בצפייה. כאשר הוחזרה תשובה כי הוריו (בעלי המנוי) מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות טכני של חברתנו בזמנם הפנוי (24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע) לבדיקת הנושא ושליחת טכנאי שירות במידת הצורך.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה