פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור "למבצע" נושא התלונה:
אלישקוב יפה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לקבל הצעה למבצע חדש מחברת יס וביקשתי מהנציגה לשלוח לי את הפרטים בפקס אבל היא חיברה אותי למבצע בלי אישורי וכיום אני במבצע ועל מנת להתנתק אני צריך לשלם 490 ש"ח זוהי פשוט גניבה לאור יום פשוט בזיון אני פשוט רותח מזעם אין סליחה ומחילה לתירוץ שכזה פשוט בזיון.
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי במידי מהמבצע ושירות לקוחות עם שמיעה טובה יותר פשוט גועל נפש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 2.12.07, בהמשך לפנייתה של הגברת יפה בנושא חידוש מבצע אבקש להשיב,

מבדיקה בהיסטורית השיחות עם נציגי חברתנו, סיכם מר תומר בתאריך ה- 21.11.07 עם נציגת החברה הגב' ימית על המשך התקשרותו עם החברה.

בתאריך ה- 3.12.07 פנה בשנית מר תומר אלישקוב לחברתנו ואף תיאם התקנה של מכשיר ה- yesMax בביתו ליום ה- 6.12.07.

בברכה חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה