פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר מהכתוב בחוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת יס לא מצליחה מאז תחילת ההתקשרות שלי איתם (למעלה מחצי שנה) לחייב את כרטיס האשראי שלי בסכום המוסכם בחוזה. הרבה שעות ביזבזתי מחיי בניסיון להסביר בכל פעם לנציגי שרות הלקוחות של החברה שנגבה מחשבוני סכום גבוה מדיי.
בפעם האחרונה דיברתי עם בחורה בשם מריאנה מפניות הציבור של החברה והיא הבטיחה שכספי יוחזר והיא תעקוב אחרי החיובים בהמשך. אומנם הכסף עד אוקטובר הוחזר לי אך החיוב עבור חודש נובמבר שוב חזר להיות גבוה מהסכום המוסכם.
אני כבר ממש מתוסכל ואני לא מבין איך חברה כמו יס לא מצליחה עניין כה פעוט.
אני מבקש בכל סוג של בקשה להחזיר לי את הכסף שחייבית לי ולנתק אותי לאתלתר ללא חיוב כספי נוסף.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הרינו לאשר קבלת פנייתו של מר מריאן מיום 2.12.2007 ובהמשך לשיחתנו הטלפונית עם מר מריאן מיום 5.12.2007, הרינו להשיב כדלקמן:
1. yes חוזרת על תגובתה מיום 9.10.2007.
2. יצוין, כי בחודש נובמבר 2007 חויב חשבון המנוי של מר מריאן בוטנרו בגין שירותי הצפייה כאמור בתנאי המבצע ובגין שירותי תשתית ADSL עבור 10 ימים, כאמור בתנאי המבצע תשתית ADSL, אליו הצטרף מר מריאן, ביום 22.5.2007.
3. אנו מודים למר מריאן בוטנרו על פנייתו ומאחלים לו המשך צפייה מהנה בשידורינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה