פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ואי ציון ביטולי עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני קצת פחות מחצי שנה התחברתי ליס בביתי השכור החדש !(יש לי 2 מינויים בחברת יס )
לאחר חודש - חודשיים של צפייה שאין לי תלונות אלייה , הגיע סירוב מחברת האשראי שאני מנוי בה . והתבשר לי לי מחברת יס שאני בחוב אחרי תקופה מסויימת
באותה תקופה שבה הייתי בחוב נשרף הממיר (או כמו שנציגי יס אמרו "עשו לך החכשה" עקב החוב ) . התקשרתי אליהם להגיד להם שהממיר שרוף ושישלחו טכנאי . אמר\ה לי הנציג\ה שהם לא יכולים לשלוח טכנאי עקב החוב .
שנציג\ת יס התקשרו אליי בקשר לזה הגעתי ושילמתי הכל בדואר . עד כאן הכל טוב ויפה . התקשרתי ליס בשביל להסדיר תשלום שימשיך וירד מהוראת קבע אבל מהם נמסר שאני צריך ללכת לבנק ולאשר הרשאה שיוכלו להוריד לי מהוראת קבע .
הלכתי לבנק, החתמתי ואישרתי את הנדרש . אחרי בירורים מול חברה "יס" הייתי אמור לשלוח פקס עם אישור הוראת קבע וכך נעשה . ובנוסף שלחתי ל "יס" טופס מהבנק שמאשר הוראת קבע בדואר .
הפקס ,ככה "יס" טוענים לא הגיע , טופס הדואר אמרו שלא הגיע .
לאחר בין שבוע – שבועיים אבי נפטר . זה לא הנושא , לא הייתה לי האפשרות לברר ולחקור בנושא הפקס או הדואר של "יס"
לאחר המון זמן שלא הייתי בבית ולא ראיתי את שידורי "יס" ביקשתי שיבטלו לי את המנוי (אחד מתוך שתיים) בגלל שלא היה לי עוד אפשרות לתשלום אלא רק דרך הוראת קבע .
הנציגה אמרה שאין שום בעיה ויגיעו לאסוף סחורה מבלי להזכיר שום מילה על "ביטול עסקה גוררת אחריה עמלת ביטול עסקה" ... , בגלל אי תאום הגעת השליח של "יס" התעכב עד ל 02/11/07 איסוף הציוד .
היום (03/11/07) מתבשר לי שאני חייב לחברת "יס" סכום של כ400 שח .
* גם בהזמנת המנוי החדש לא הוזכר שום דבר על יציאה מ"יסי"
כספי סוג הנזק :
של יקחו לי שקל יותר ממה שמגיע להם כי לא נאמרה שום מילה על הנושא של הביטול פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 11.6.2007 הצטרף מר אלון וקנין לשירותי הלווין ובהתאם לתנאי מבצע DBC* אשר הובאו לידיעתו ואושרו על ידו.

ביום 5.12.2007 נותק המנוי על שמו של מר אלון וקנין ולבקשתו ובהתאם לכך חויב חשבונות בגין החזר עלות הטבה ובהתאם למוסכם על ידו במועד הצטרפותו.

בהתאם להסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה ובהתאם לאישורו של מר וקנין במעמד הצטרפותו, עליו להשאיר ברשומות המנוי אמצעי תשלום תקין ועדכני עד לביצוע הליך גמר חשבון במנוי על שמו. רק לאחר ביצוע הליך גמר חשבון אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר מסר לידינו וכל התחייביותיו כלפינו יבוטלו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה