פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YESMAX נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
דיברתי עם נציגה של יס שהמליצה לי לקחת את היס מקס אמרתי לה שאני מוכנה לנסות לראות מה זה בכלל לא היה לי מושג מה המכשיר הזה יודע לעשות בכלל קיבלתי את המכשיר וכבר באותו היום התקשרתי לבקש שיקחו אותו אבל כמובן שאין עם מי לדבר בטלפון תמיד תפוס שלחתי אימייל ובקשתי מהם להגיע ולקחת את המכשיר היום הם שלחו לי תשובה שאומרת שאם אני מחזירה את המכשיר אני צריכה לשלם 599 שח עבור ההתקנה, זאת חוצפה, גנבה ואני מרגישה ממש שרימו אותי, בתקופה הכי קשה של יס נשארתי לקוחה נאמנה למרות כל התקלות והבעיות שהיו חשבתי שאני נאמנה לחברה שהיא נאמנה ללקוחות שלה אבל להחזיק אותי בגרון ולקחת 599 שח עבר מכשיר שקיבלתי לנסיון זאת גנבה גדולה זאת לא שיטה להחזיק לקוחות!
כספי סוג הנזק :
שיקחו ממני את המכשיר בלי שום קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 5.12.07, בהמשך לפנייתה של הגב' גלית בנושא החזרת מכשיר ה- yesMax לחברה אבקש להשיב,

מבדיקה שערכתי ברשומות מנוייה של הגב' שגיב גלית עולה כי בתאריך ה- 3.12.07 פנתה הגב' גלית לחברתנו באמצעות אתר החברה,
פנייתה נענתה באמצעות האתר והוסבר כי במידה ויוחלט על ידה להחזיר את מכשיר ה-yesMax לא תחויב בגין החזר עלות הטבת המבצע אלא רק בעלות הגעת טכנאי החברה לצורך איסוף הציוד.

אשמח לעמוד לרשותך בכול עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה