פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים לקויה ושירות לקוחות מזוויע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב22/11 בעקבות סופת גשמים,לדעתי,הייתה תקלה בשידור,יצרנו קשר עם החברה והוסבר לנו שהתקלה קיימת בכל הבניין ותואם לנו טכנאי ליום למחרת.למחרת יצרנו קשר שוב והוסבר לנו שהטכנאי ברגעים אלה מנסה לתקן.יצרנו קשר בשלישית אחרי המתנה ארוכה והובטח לנו לאחר התנצלות שלאחר השעה 16:00 יגיע טכנאי במיוחד בשבילנו,המתנו והוא לא הגיע,יצרנו קשר שוב הפעם המתנו 50 דקות,לאחר התנצלות הוסבר לנו שאין מה לעשות עד יום א',ביקשנו להתנתק,יצרנו קשר שוב ביום א' וביקשנו שוב להתנתק,הוסבר לנו שמנהל אזור ייצור עימנו קשר תוך 72 שעות,אכן יצר איתנו קשר מנהל איזור,סיימון,שהשתדל מאוד לשכנע אותנו לחזור בנו,משלא השתכנענו,הוא הבטיח לטפל בעניין ולנתק אותנו ושעלינו לשלם 530 ש"ח דמי ניתוק,הסכמנו.בינתיים התחברנו לשירותיי הטלויזיה של הוט ובמקביל העברנו בקשה לניתוק בפעם השלישית דרך הוט.התקשרנו בפעם האחרונה ליס כדי לשאול מדוע עדיין לא אספו את הממירים ושאנו מקווים מאוד שהם לא חושבים לחייב אותנו עבור התקופה בה הם לא סיפקו לנו את השירות.השיבה לי נציגה חצופה מאוד מאוד,הנציגה החצופה ביותר שוחחתי עימה אי פעם,מורן שמה,שהממירים ילקחו ע"י נציג מתי שהוא,אך החיוב יתבצע עד ה 5/12 ולא עד ה 22/11 (היום בו הפסקנו לקבל שירות)
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור התקופה בה לא קיבלנו שירות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:

yes מצרה על החלטת משפחת ארביב לסיים התקשרותה למולנו.

יחד עם זאת חשוב לציין כי בהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות :"אם אינך מצליח לראות כלום בטלוויזיה שלך, כלומר, אין קליטה, אנו נעשה

כל מאמץ על מנת שטכנאי יגיע לביתך תוך 3 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה ובכל מקרה אנו מתחייבים כי הטכנאי יגיע לביתך לא יאוחר

מ-12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. הטכנאים של yes יגיעו לביתך בטווח של שלוש שעות בימים א-ה בין 08:00-18:00 ובימי שישי

וחג וחול המועד בין 08:00-14:00..."



בה בהתאם להודעת הכבלים מיום 4.12.2007 על ניתוק המנוי משירותי yes ביום 5.12.2007 הוסרו שירותי הצפייה במנוי והופסק החיוב החודשי בגין ש שרותי התוכן.



ילמ למרות האמור לעיל, חשבון המנוי על שם הגב' לינוי ארביב יזוכה בגין שירותי צפייה החל מיום 22 בנובמבר 2007.



יש לציין כי רק לאחר איסוף ציוד הקצה מבית הלקוח ינותק המנוי על ידינו ויערך הליך גמר חשבון במנוי. לאחר ביצוע הליך גמר

חשבון לא יעשה על ידינו כל שימוש באמצעי התשלום אשר עודכן ברשומות המנוי וכל התחייביותיה כלפינו יבוטלו.





ברצוני להודות למשפחת ארביב על התקופה בה היו חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנו ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים. אשמח אם יעניקו ל- yes את הזכות לשרת אותם כלקוחות בעתיד.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה