פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסוכן נעלם אחרי חתימת העיסקה ואיתו נעלמו ההבטחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים עקב מעבר דירה ביקשתי להתחבר ליס, הפנו אותי לאורי הסוכן שבנוסף לחבילת טלויזיה "מכר" לי גם תשתית ADSL, הוא הציע תשתית של 1.5 או 2.5 כשההתחייבות היא לשנה, והחצי שנה הראשונה היא חינם. אמרתי לאורי הסוכן שהספק שלי כרגע על 1.5 מגה ואני צריך לבדוק מה העלויות של שדרוג הספק ל 2.5 , אורי ביקש שאחתום בנתיים על טפסים של 1.5 מגה על מנת שיוכל לשלוח אליו טכנאי לביצוע התקנה, ובמידה ואחליט לעבור ל 2.5 לא תהייה בעיה לשנות את התשתית ל-2.5, כמובן שבתוספת תשלום ורק צריך להרים טלפון למוקד יס ולבקש( "ממני או מכל אחד אחר כאן" לדבריו,) הסמכתי וחתמתי על 1.5, יש לציין שאורי טרח להתקשר מידי יום כדי שאחתום על הטפסים, וכל עוד לא חתמתי הייתי משיג אותו דרך המוקד תוך שניות. בדקתי עם הספק שלי (אינטרנט זהב) את אפשרות המעבר ל 2.5 מגה, המחיר היה סביר וכדי לקבל אותו התחייבתי לשנה. לאחר מכן התקשרתי למוקד יס כדי שישנו לי את התשתית ל 2.5 מגה, לפי המחיר שסוכם עם אורי הסוכ, ואז התברר שאורי כלל לא טרח לחבר אותי דרכם. ושיש לי כבר תשתית מבזק. התקשרתי לבזק והתברר שאורי כלל לא פנה אליהם,לדברי המוקדנית של בזק אם נציג של יס ייפנה אליהם לא תהיה בעיה לנתק ולעבור לתשתית של יס, מאחר שהתשתית הנוכחית שלי בבזק היא ללא התחייבות. התקשרתי שוב ליס וביקשתי לדבר עם אורי הסוכן ולברר מדוע הוא לא חיבר אותי, ניסתי להתקשר שוב ושוב והמוקדניות הנחמדות השאירו במייל שלו מספר הודעות במשך שבועיים, אורי הסוכן לא טרח להתקשר חזרה ולאחר שהתייאשתי מאורי צילצלתי שוב למוקד יס וביקשתי מג'וני המוקדנית ביס לברר מדוע אורי לא חיבר אותי למרות שחתמתי על כל הטפסים, נאמר לי לתדהמתי שאורי החתים אותי על הסכם ללקוחות חדשים בתשתית אינטרנט של יס, ומאחר שיש לי כבר תשתית של יס אז לא ניתן לחבר אותי למסלול הזה, הופתעתי מאוד מאחר שאורי ידע שעברתי דירה ושבדירה הקודמת היה לי קו של בזק ותשתית אינטרנט, אמרתי למוקדנית שיש לי מסמך חתום על זה שאורי אמור לחבר אותי לתשתית כפי שסיכמנו... היא בדקה אמרה שאכןן יש לה את ההסכם, כולל האפשרות לשינוי חבילה ל 2.5 מגה, אבל היא לא יכולה לעזור, ולכן העבירה אותי למוקדנית בכירה ממנה בשם מעיין, מעיין באמת השתדלה, ודיבר עם "מנהל בכיר מעליה" וזה אישר לה לחבר אותי לחבילה שחתמתי עליה עם אורי ל 1.5 מגה, הסברתי למעיין שאני לא מעוניין ב 1.5 ושאורי שיכנע אותי שכדאי לי לעבור ל 2.5 כי התוספת לא גדולה ולכן שינתי ספק ל 2.5 מגה, שילמתי עוד כסף לספק ואף התחייבתי לשנה, ולכן אני מעוניין בתשתית של 2.5 מגה, והובטחת לי שאוכל להתקשר מתי שאני רוצה למוקד ולשנות את החבילה ל 2.5. מעיין אמרה לי שאני צודק, שהיא מבינה אותי, אבל היא לא יכולה לעזור, ועל חבילת 2.5 מגה אצטרך לשלם מחיר מלא (יותר מכפול ממה שהציע לי אורי) , כששאלתי למה? אז היא אמרה שהם מחוייבים רק למה שכתוב, וזה שאורי הבטיח? נו טוב... זה לא עוזר הרבה, כי זה לא כתוב, בייחוד שאורי נעלם כאילו בלעה אותו האדמה מרגע שחתמתי על ההסכם.
שאלתי אותה למה אורי לא חוזר להודעות שלי כבר שבועים ולמה הוא לא טרח להודיע לו שהוא לא חיבר אותי לתשתית יס? לא היו לה תשובות, היא אמרה שזה יועבר למחלקה שלו לטיפול...
אני מרגיש שפשוט עבדו עלי בעיניים, הבטחות לחוד ומציאות לחוד ומצטער שחתמתי ליס.
כרגע אני תקוע עם ספק 2.5 מגה וכל רצוני הוא שיס יעמדו מאחורי התחייבותו של אורי הסוכן הנעלם ויחברו אותי לתשתית 2.5 מגה לפי הסיכום שלי עימו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור לתשתית 2.5 מגה כפי שהובטח לי ע"י אורי הסוכן או לחלופין לנתק אותי לחלוטין מיס (גם מהטלויזיה.) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 23.12.2007 בעניינו של מר דוד.

yes מברכת את מר דוד על הצטרפותו לשירותיה.

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי מר נמיני הצטרף לשירותינו ביום 5.12.2007 ובהתאם לתנאי מבצע DBI* אשר הובאו לידיעתו.

יחד עם זאת, הוצע למר נמיני מבצע לגלישה בתשתית ADSL במהירות 1.5MB באמצעות בזק ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.

מבדיקה למול נציג המכירה נמצא כי ניתנה למר דוד נמיני אפשרות לשנות את מהירות הגלישה טרם חיבור ביתו לשירותינו ולבחירתו.

אנו מאחלים למר נמיני ולבני ביתו המשך צפייה מהנה .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה