פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ביזיוני ומזוויע !! נושא התלונה:
יוסף שלום שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קצת ארוך -אבל השתלשלות הדברים כל כך ארוכה ומתישה שזו עוד הגרסא הקצרה! - זהו מכתב התלונה שהפניתי למנכ"ל חברת יס - רון אילון .
שלום לך מר אילון הנכבד , שמי שלום יוסף ואני לקוח של חברת יס , אני פונה אליך בתור מוצא אחרון לפני תביעה משפטית בשל עוגמת נפש .
אני רוצה לספר לך על חווית השירות המזוויעה ואין מילה אחרת – פשוט כך ,שאני עובר מזה כשבוע ובאופן כללי בחודשים האחרונים על ידי החברה שאתה עומד בראשה.
כמו שציינתי אני לקוח של חברת יס ,מזה כשנה ואף פעם לא פניתי לשירות מלבד כשהיו לי תקלות בצפייה , אני לא רוצה שום דבר חוץ מאשר לקבל את השירות שבגינו אני משלם ותו לא .
אולם מזה כמה חודשים כל חודש בחודשו מתרחשת תקלה חוזרת אצלי , תקלה שבגינה כבר פניתי לשירות מספר פעמים ועדיין לא הצליחו לגרום לכך שהתקלה לא תחזור בפעם הבאה, כבר לפחות ארבעה פעמים התקלה חוזרת ובשירות יודעים זאת לא עשו מאום עד היום לחסוך לי את הפניה הבאה , אבל מר אילון הנכבד, זו אינו הבעיה שבגינה אני פונה אליך ,הבעיה היא הרבה יותר חמורה והיא השירות .
בפעם האחרונה שהתקלה חזרה ב 19/11 פניתי לשירות בשעות הערב על מנת לבקש שישלחו לי טכנאי בהקדם , ענתה לי נציגה בשם יוליה , ואחרי ששמעה את בקשתי אמרה כי אין אפשרות כזו , עניתי לה כי בהיותי לקוח שסובל באופן חוזר ונשנה מהתקלה מן הראוי שתתעדפו לקוח כזה ותוציאו טכנאי גם באופן מיוחד, היא התעקשה ואחרי שביקשתי שתברר זאת מול נציג בכיר – המתנתי על הקו והיא חזרה אלי ואמרה שביררה והתשובה לא תשתנה , לא קיבלתי את הדברים אולם הסכמתי לסיים את השיחה אחרי שיוליה הבטיחה לי כי תחזור אליי למחרת ב 16:00 עם תשובה לגבי מחר כי היום זה כבר לא ניתן אולם מחר יהיו לה יותר אפשרויות . כמובן שהיא לא טרחה להתקשר אליי. למחרת , בשעה 18:30 לערך התקשרתי לברר מה קורה , ענה לי יניב ,שבירר את הדברים ,ואמר שהוא לא יודע מה קרה אולם הוא ידאג לי , הוא הצליח אחרי בירור קצר לתאם לי טכנאי לשעות הערב המאוחרות בין 21:00 ל 23:00 לאותו יום , השעות היחידות כמעט שבהן אני בבית.- כמו כן ביקשתי ממנו שיעביר בקשה למנהל של יוליה שיוכל להסביר לי מדוע קיבלתי הבטחה לחזרה עם תשובה ובסופו של דבר אני ניאלץ לרדוף אחריכם .
באותו ערב המתנתי בביתי לטכנאי , כמובן שאף אחד לא טרח להגיע , מה הטעם באמת להגיע אם אפשר רק להבטיח ? גם אף אחד מחברתכם לא ראה את הטעם להתקשר ולעדכן את הלקוח על כך. כבר לא היה לי כוח באותו ערב להתקשר אליכם שוב , לכן החלטתי שלמחרת אתקשר שוב, בשעה 23:45 באותו ערב התקשרו אליי מחברתכם על מנת להודיע לי שהטכנאי שנקבע לי בין 21:00-23:00 לא יגיע , באמת? !
נתעלם מהעובדה שהטלפון העיר אותי מהשינה , זו הייתה פשוט חוצפה לשמה, גם מטרטרים אותי עד שקובעים לי טכנאי, גם לא מגיעים וגם מתקשרים שעה אחרי שכבר עבר הזמן להגעה עמ ליידע אותי שהוא לא יגיע, אדוני , זה נראה לך הגיוני ?
וזה לא הכל , למחרת אני מתקשר שוב ע"מ לברר את פשר הביזיון , עונה לי נציג נוסף שמסכים איתי שזה לא תקין ואחרי שאני מבקש לדבר עם מנהל און ליין הוא מעביר אותי ואחרי המתנה של 3 דק על הקו השיחה מתנתקת, כמובן שאף אחד לא טורח לחזור אליי ואחרי רבע שעה אני ניאלץ להתקשר שוב !
עונה לי הפעם נציגה נוספת שמעבירה אותי לעדי , שמזדהה כמנהלת ,השעה 15:30 לערך והתאריך הוא 22/11 , היא מבטיחה לבדוק את הדברים ולראות אם אפשר לתאם לי התקנה ליום שישי ,אחרי שבמשך כל היום אומרים לי שאין אפשרות כזו ורק יום ראשון אוכל לקבל טכנאי , אחרי שאני מסביר לכל הנציגים שעימם אני מדבר כי רק ביום שישי אני יכול ולפי מיטב הבנתי לקוח שסובל מכם כל כך הרבה ראוי שייעשה מאמץ מיוחד ע"מ לפתור לו את התקלה גם אם זה דורש מאמץ מיוחד, מה שאף אחד בשירות לקוחות לא ראה לנכון לעשות .
עדי המנהלת מבטיחה לחזור אליי עד 16:00 עם תשובה , ב16:15 היא מתקשרת ליידע אותי שאין תשובה כרגע אבל היא עדיין בודקת והיא רוצה לעדכן אותי ושתחזור אליי ב 17:00 עם תשובה , אני מסכים וממתין... וממתין... עד 19:30 אני ממתין ואף אחד שוב לא טורח להתקשר! , אני מחליט שנמאס לי ומתקשר שוב עונה לי נציג אחר שגם ממנו אני מבקש לדבר עם מנהל , הוא מסביר שיש כרגע עומס ומבטיח שייצור עימי קשר מנהל תוך זמן קצר , באמת אחרי עשר דק' מתקשר אליי יונתן שמציג את עצמו כמנהל של עדי ! אני חוזר על השתלשלות הדברים , ומבקש ראשית שייקבע לי טכנאי ליום שישי דהיינו ליום המחרת , יונתן קובע נחרצות שאין אפשרות כזאת , לא ייקבע לי טכנאי ליום שישי , אני מסביר לו שוב שאני כבר שלושה ימים בלי טלוויזיה וזה אחרי שקבעתם לי טכנאי שפשוט לא הגיע ואחרי כל הדברים האלה והטרטור והבזבוז זמן שלי בשיחות אתכם , אתם עוד לא מוכנים לבוא לקראתי ולעשות מאמץ ולתאם לי טכנאי ??!
אני עובד בחברת תקשורת גדולה ואני יודע שאין דבר כזה אי אפשר , אם רוצים לבוא לקראת הלקוח בטח אחד כזה שסבל כל כך הרבה ממכם , הדבר ניתן .
אולם יונתן לא חשב כמוני , התשובה שלו היא שאם הדברים לא מקובלים עלי זה מה יש !
ואני איאלץ להמתין עד יום ראשון בשקט .
כבר התעצבנתי בשלב זה , וזה אחרי שאת כל השיחות שלי אתכם אני מנהל בכבוד ובטון רגוע למרות כל מה שעוללתם לי , וביקשתי לדבר עם המנהל שלו , יונתן לא היה מוכן להזדהות בתפקידו – ורק טען כי הוא המנהל של עדי ,וכי המנהל שמעליו , זיו יצור עימי קשר ביום ראשון
כשרציתי לדעת מה תפקידו של זיו לא היה מוכן יונתן למסור לי את התשובה ושוב התבצר בעמדתו , שזו התשובה שלו ובזה העניין מסתיים .
אחרי שאמר לי שזו התשובה, ביקשתי לקבוע טכנאי ליום ראשון – לפחות ננסה לפתור את הבעיה , וביקשתי לתאם טכנאי לשעה הכי מאוחרת שיש , אמר לי יונתן שהכי מאוחר זה בין 16:00 -18:00 בערב וזאת שאני מציין שאני לא אהיה בבית לפני 20:00 , שוב יונתן משיב לי שזו התשובה ואם זה לא מוצא חן בעיני – אני אוכל לשוחח עם זיו ביום ראשון .כבר לא היה לי כוח וסיימתי את השיחה בתקווה שאותו זיו אכן יתקשר הפעם .
ועכשיו תגיד לי מר אילון הנכבד,אתה הבנת את זה? את הבנת איזה שירות קיבלתי מהחברה שאתה עומד בראשה? , אתה מבין איזו התעללות ? איזה שירות מחפיר קיבלתי ?
אתה מבין איזו חוסר התחשבות והקטנת ראש? איזו התעלמות ואי קיום הבטחות סבלתי מכם?
אני בטוח שזה לא השירות שאתה מצפה מעובדיך לתת .
אגב מר איילון הנכבד ,זוהי השתלשלות הדברים עוד בגרסא הקצרה .
ואני שנשארתי אתכם למרות התקלות שפקדו אתכם והבנתי את המצב , לא מקבל מכם שום שירות ראוי כבר תקופה ארוכה ונמאס לי , ולכן אני פונה אליך בבקשה להגיב או אי מטעמך על מכתב זה לפני פרסום הדברים בעיתונות הכתובה והאלקטרונית , ולפני הגשת תביעה בשל עוגמת נפש, אני בטוח ששום שופט לא יראה בעין יפה התייחסות כזו מצד חברה גדולה ללקוח .
אגב, כל השיחות שלי עם חברתכם מוקלטות כך שבהחלט הן יוכלו לשמש ראיה חותכת בבית המשפט לעניין חווית השירות הנוראה וההתעללות בלקוח , פשוטו כמשמעו
אגב שיהיה ברור , אני ממש לא מתכוון לסיים את הפרשה בהתנצלות גרידא , אחרי כל הדברים האלה אני בהחלט מצפה לפיצוי ראוי על הפיאסקו שהעברתם אותי .
אני אשמח לסיים את הפרשה בלא שנצטרך להגיע לבית המשפט. ואני ממתין להתייחסותך לדברים או למי מטעמך , אבל במטותא שלא יחזרו אליי משירות הלקוחות שלכם , כי מהם כבר שבעתי .

ואחרי כל זה ... חזר אליי מנהל משירות הלקוחות והציע לי 100 שח פיצוי .. אתם מבינים ?
זה ממש לא מספק אותי .פשוט ביזיון !!
כספי ו סוג הנזק :
פיצוי הולם או הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 25.12.2007 ובעניינו של מר שלום.

התנצלותנו למר יוסף ולבקשתו לתיקון תקלת צפייה בביתו נשלחה על ידינו באופן אישי.

תשובתנו מיום 27.12.2007 נשלחה למר שלום יוסף באופן אישי .

חשוב לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן ובהתאם לכך, עלינו לשוב ולהתנצל על השתלשלות המקרה המהווה פגיעה בתדמית החברה ובשירות אשר מעניקה ללקוחותיה.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה