פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס מפרה חוזה בצורה בוטה ומחפירה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2007 התחברתי לחברת YES.
הגיע סוכן מכירות והציע לי מחיר מצויין לכל הערוצים במחיר 193ש"ח
קוד המבצע היה: OJ5 חבילת עיתונים. אמרתי לסוכן אני לא עיתוני הוא בתגובה אמר לי שזה בסדר כי אתה לקוח חדש ואני מאשר לך את החבילה. אני שמחתי מאוד וחתמתי ביום שהתחברתי התקשרתי ליס לשאול כמה אני משלם עבור החבילה נאמר לי משהוא אחר לגמרי אמרו לי שהעבירו אותי חבילה בלי להודיע לי בכלל וזאת בנוסף חוייבתי 215ש"ח לחודש רק על בסיס ו3 חבילות. ואני אומר לנציגה ביס שאני חתמתי על חוזה אחר לגמרי היא בתגובה אני מצטערת זה מה שיש לנו להציע הסוכן שהחתים אותך על החוזה פוטר מיס בעקבות מקרים נוספים כמו זה. אמרתי לנציגה שזה לא בעיה שלי שהסוכן עשה מה שהוא רוצה. יס לא מוכנה לפצות על הטעות שלו מה שכן בהסכמה חריגה אנחנו ניתן לך את 3 חבילות בנוסף במחיר 215 ש"ח . אמרתי ליס שזה לא ההסכם שחתמתי איתכם. בקשתי להתנתק מכיוון שלא עמדתם בחוזה שחתמתי. תגובה מיס : אתה מחויב לשנה וקנס יציאה על סך 700ש"ח לא נוותר לך. אבל יסי יקרים אתם מפרים חוזה שאתם התחייבתם לי לספק למשך שנה. ואתם לא עומדים בוא. בבקשה תנתקו אותי אני לא מפר חוזה אלה זה אתם YES . שוב פעם אני מתבקש לשלם כנס יציאה 700ש"ח
אני אומר איזה חוצפה יש ליס לחייב אותי על ניתוק על חוזה שהם לא יכולים לעמוד בוא אני אומר למה אני לא יקנוס את יס על הפרת חוזה מה שונה ביננו?
מחכה לתשובה רצינית כי החוצפה עברה כל גבול.
כמובן כספי סוג הנזק :
ניתוק המנוי ללא כנס יציאה והחזר כספתי על החודשים הקודמים ופיצוי רציני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתו של מר חיימוביץ מיום 24.12.2007.

בהמשך לפנייתך נציגת החברה שוחחה עם מר חיימוביץ באופן אישי והוסבר על טיפול ישיר עד לשביעות רצונו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה