פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 29-11-07 פניתי לחברת יס והודעתי להם שאני מתנתקת משירותיהם ועוברת להוט,
לצערי עד היום 19-12-07 לא הגיעו טכנאים או אנשים מטעמם לקחת את הממרים.
במשך תקופה זו יצרתי עימם מספר פעמים קשר, וטענו כי יחזרו אליי אך בכול פעם נראה כאילו הם מושכים אותי מהאף- ומנהלי קשרי לקוחות לא מחזירים תשובה לגבי הממרים
חשוב לציין כי הם ניסו לשכנע אותי לחזור להיות לקוחה שלהם,אך סירבתי וכאשר העלתי את נושא הממרים אמרו שיחזרו אליי נציגים אחרים הנושא זה
בנתיים אני עם הממירים בבית, כל יום מתקשר, אתמול בערב הבטיחו לי שמחלקת ניתוקים תתקשר, השיחה מוקלטת, עוד אתמול, לא התקשרו.
היום פניתי שוב פעם.
גם מיילים שלחתי, במייל הראשון לא כתבתי את הנושא הפניה, חזרו בממיל, כאשר כתבתי מה הסיבה של הפניה, וכתבתי שוב אין תשובה.
אני אמליץ לכל חברי, לא חברי לא להתקרב לחברה זו.
גם חויבתי בגין חודש דצמבר ואני דורשת החזר מיידי של התשלום, בגין שאני הודעתי בזמן, והבעיה בשרות הגרוע ביותר של חברת יס.
אני לא יחזור להיות לקוח יס, אפילו בחינם, כי הצורה הטיפול לקויה ביותר
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתקשר ולקחת את הממירים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 19.12.07 שהתקבלה במשרדי חברתנו ביום ה- 24.12.07,
בהמשך לפנייתה של הגב' גבריאלה בנושא בקשתה לסיום התקשרותה למול חברת yes אבקש להשיב,

מבדיקה שערכתי ברשומות מנוייה של הגב' גבריאלה בן נון עולה כי בתאריך ה- 19.12.07 פנתה לחברתנו באמצעות אתר החברה,
פנייתה נענתה באמצעות האתר בתאריך ה- 23.12.07 והוסבר כי בשיחה למול מוקד קשרי לקוחות החברה תואם תאריך איסוף ציוד החברה מביתה ליום ה- 2.1.08.

אשמח לעמוד לרשותך בכול עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה