פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מYES עקב יחס מזלזל ותביעה משפטית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב עיקול זמני על חשבון בנק חזרה לי הוראת קבע
הודעתי לחברת יס ובקשתי שובר לתשלום עד שהעיקול יוסר!
בנתיים ללא כל התראה ניתקו אותי..ולא השאירו לי לראות אפילו ערוץ 1 פשוט חושך
אני נכה צהל ונמצא רוב הזמן בבית ובשבילי זו בעיה!!
בקשתי שיחברו אותי אני לא בורח אני ישלם ברגע שיוסר העיקול
ואז קיבלתי יחס מזלזל ומיתנשא ..פשוט אין להם למוקד השירות שום שיקול דעת
פשוט רובוטים!
לאחר שסרבו לחבר אותי התרגזתי וביקשתי להיתנתק לצמיתות!
מכיוון שנשארתי ללא שום ערוץ ביקשתי שלפחות יחזרו את המצב לקדמותו
ולחבר האותי לאנטינה המרכזית בבניין..אולם הם סרבו
נאלצתי להזמין טכנאי ושילמתי לא 500 שח על מנת שיחבר אותי לאנטינה המרכזית..והודעתי ליס שיקזזו לי את התשלום מהחוב ..כרגיל הם סרבו
היום אני איתם בתביעה מישפטית אני גר בקריות והם תבעו אותי בבית משפט בתל אביב(העיקר לטרטר)
עגמת נפש סוג הנזק :
מעוניין לשלם כנגד קיזוז עלות הטכנאי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לאמור בפנייתו נבקש להעמיד את פני הדברים עם דיוקם ביום ה-18.1.2007 הצטרף הלקוח לשירותי החברה במבצע ללקוחות חדשים לתקופה בת 12 חודשים במעמד הצטרפותו התבקש הלקוח לעדכן אמצעי תשלום תקין בכפוף להסכם ההתקשרות עליו הנו חתום.

ביום ה-31.3.2007 אמצעי התשלום במנוי נחסם ובהתאם לכך נוצר חוב כספי במנוי בגין שירותי המנוי אשר לא שולמו על ידו.

בהתאם לרשומות מערכת החברה החל ממועד זה נעשו מספר נסיונות ע"י נציגנו לתשלום יתרת חובו הכספי במנוי- ללא הצלחה וללא שיתוף פעולה מצידו רק ביום ה-21.5.2007 הוסרו שרותי הצפייה במנוי לאחר מספר פניות ללקוח בנושא.

משלא שולם יתרת החוב הכספי במנוי הועבר הנושא לטיפול בא כוח yes.

חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.


נכון למועד זה טרם שולם החוב הכספי ע"י מר איתח אנו מקווים כי יסדיר את הנושא בהקדם.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה