פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ללא שרות נושא התלונה:
לוי-קרני טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנויה של חברת יס כבלים ואינטרנט, בחודש 1/07 הודעתי להם כי אני רוצה להתנתק מהשרות שלהםבתחילת חודש 2/07, אמרו לי כי תוך 48 שעות יחזרו אלי. הנציג חזר אלי וניסה לשכנע אותי להישאר מנוייה, הודעתי לו כי אני עוברת דירה ובדירה החדשה אין לי צורך בכבלים או אינטרנט. אמרו לי כי תוך 48 שעות יתאמו איתי כדי לבוא לאסוף את הממירים. ומאז החל הסיוט...לאחר כחודש התקשרתי אליהם כדי לברר מדוע לא באו לקחת את הממירים ושוב אמרו לי כי תוך 48 שעות ייצרו איתי קשר,,,ושוב לא קרה כלום.במשך כמה חודשים התקשרתי שוב ושוב ושוב ושוב על מנת להודיע להם כי אני כבר לא גרה בדירה וכי הם ממשיכים לגבות כספים שלא מגיעים להם.... היו פעמים שהם לא הצליחו לעלות את המנוי שלי על המחשב שלהם למרות שיש להם את מספר הטלפון שלי הם לא התקשרו אלי יותר והמשיכו לגבות כספים על שירות שלא נתנו. בחודש 9/07 ביטלתי את הוראת הקבע בבנק, הפקידה בבנק אמרה לי כי הביטול יקח חודשיים.
בחודש 11/07 קיבלתי מכתב מ"יס" כי אני חייבת להם כספים כיוון שהוראת הקבע חזרה. התקשרתי לאדם בשם נאום מהגביה לאחר כשעה הוא הבין מה הבעיה אך אמר לי כי הוא יעביר את הכל לבחורה שטיפלה בכל הנושא והוא לא מבין מדוע הדברים לא נסגרו, שוב הבטיח כי יחזרו אלי תוך 48 שעות. וברור שלא חזרו אלי.
בתחילת 12/07 חזרתי לדירה שלי.
ב-19/12/07הגיע לדירה שלי ברק נציג שלי "יס" על מנת לקחת את הממירים, ללא תיאום מוקדם, אמרתי לו כי כל עוד אני לא מקבלת חזרה את הכספים שמגיעים לי אני לא מוסרתי את הממירים. הוא צעק עלי ואיים בתביעה משפטית וכי הוא יבוא עם משטרה ויפרצו לי את הבית על מנת לקחת את הממירים.
התקשרתי שוב לנאום אך הוא העביר אותי שוב לאדון ברק ששוב איים עלי. הוא לא היה מוכן להקשיב בכלל ולא ידע בכלל במה מדובר רק לאיים ולצעוק.
התקשרתי שוב למחרת 20/12/07 ודיברתי עם מר יואב שאמר כי הוא מנהל איזורי והוא יוכל לעזור לי, לאחר ששוב סיפרתי לו את כל הסיפור הוא אמר כי תחזור אלי בחורה בשם מדלן וכי היא אולי תוכל לפתור את הבעיה, בנתיים הם גבו ממני
כ- 3,000 ש"ח סתם וכל שיחות הטלפון שהתקשרתי אליהם ההתרגזויות ועוגמת נפש האיומים ועל מה - בגלל אנשים לא מקצועיים שלא יודעים לעשות עבודתם
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה