פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתקנים תקלה < נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שהותקנה הטלוזיה ב-. לא ניתן לתפעל את ערוץ 25 -אינטראקטיב.לאחר מספר שיחות נשלח טכנאי שקבע שהבעיה במחלקת הנדסה ואף העביר להם לטיפול למרות שיחות שנעשות למוקד והבטחה שהנושא בטיפול לא נעשה כלום.מחלקת הנדסה ביס מצפצפת על לקוחותיה.
תיקון התקלה ופיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 23.12.07, בהמשך לפנייתו של מר יורם בנושא תקלה בערוץ אינטראקטיבי אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתו.



חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר כץ בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.



עם קבלת פנייה זו נערך בירור טלפוני מול nר כץ באשר לתקלה והועבר הטיפול לגורמים בכירים בחברתנו לביצוע הבדיקות המתאימות, הנושא ישאר במעקב שלנו להמשך הטיפול עד הפתרון לשביעות רצונו של מר כץ. כמו כן לאחר תיקון התקלה יערך שיקול באשר לפיצוי אותו נעניק למר כץ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה