פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מיקצועיות נושא התלונה:
גבאי סיגל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 23.12.07 יצרתי קשר עים תמיכה טכנית,היות והממיר לא פעל ,בשיחה טלפונית לא הוסבר לי באופן מיקצועי שעלי ללחוץ בממיר ע"מ שהוא יחזור מסטנד בי למצב רגיל ולכן זומן לי טכנאי שהגיע לחצי דקה לחץ על כפתור והלך,כאשר הלך שמתי לב שאין קול בטלויזיה,יצרתי קשר עים לנה מתמיכה טכנית ניסתה לעזור לי בצורה סבלנית אך ללא הצלחה,ביקשתי טכנאי לאותו יום ,הסברתי לה שיש לי רק טלויזיה אחת בבית ואני כבר 7 שעות לא צופה וחשוב לי לראות ,ואמרה לי רק למחר,השיחה נותקה אין לי מושג כיצד ככל הנראה שהגיע השעה 21:00 וצריך ללכת הביתה,יצרתי שוב קשר אך אין מענה בכלל,אני מעונינת להתנתק מחברתכן אנא צרו עימי קשר לאיסוף הממיר,איני מעונינת בקשר עים חברה כזאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות לאלתר מהחברה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחווית הצפייה בשידוריה.



תקלות טכניות, לצערנו קורות בכל מערכת ממוחשבת. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי.



חשוב לי להסביר, כי טרם שליחת טכנאי לבית הלקוח, מונחים נציגי מוקד שירות הלקוחות לנסות ולפתור את התקלה, במידת האפשר, על ידי הדרכה טלפונית ללקוח (תפעול טלפוני). במידה ולא ניתן לפתור את התקלה הטכנית באמצעות תפעול טלפוני, עליהם לזמן טכנאי שירות לבית הלקוח.

חשוב להדגיש כי נציגנו עשו ככל שביכולתם על מנת לתאם מועד שליחת טכנאי שרות הקרוב ביותר.




בהתאם לרשומות yes טופל נושא התקלה ביום ה-25.12.07 .



בקשת סיום התקשרותה של גב' גבאי הועברה לטיפול נציגנו אשר יצרו עמה קשר בהקדם.



אנו מקווים כי גב' גבאי תשוב בה מהחלטתה זו ותמשיך התקשרותה עמנו.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה