פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ללא טיפול< נושא התלונה:
לוי-קרני טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שלי מיום 20.12.07 האם מיותר לציין שגם גב' מדלן לא חזרה אלי, למרות שהבטיחו לי כי היא תחזור אלי ב-20 לחודש בשעה 17:00.
עוגמת נפש - כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 23.12.07, בהמשך לפנייתה של הגב' טל בנושא בקשתה לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות מינויה של הגב' לוי קרני עולה כי ביום ה- 27.3.2007 התקבלה במשרדנו פנייתה הראשונה של גב' לוי קרני לסיים את התקשרותה מול חברת yes.

במנוי הייתה התחייבות במסגרת מבצע לשירותי צפייה ואינטרנט להישאר מחוברים לשירותנו עד ליום ה- 23.5.07 , לאחר מספר שיחות מול נציגינו הוחלט ביום ה- 4.4.07 (לאחר שיחה עם מנהלת בשרות הלקוחות) כי הגב' לוי קרני תחוייב בגין עלות שירותי צפייה בלבד עד ליום ה- 23.5.07, המנוי ינותק מיידית ובאופן חריג לפנים משורת הדין לא תחוייב בהחזרי עלויות הטבת מבצע האינטרנט והצפייה.



במועד זה הוסרו שירותי האינטרנט מהמנוי והמנוי הועבר להמשך תהליך סיום ההתקשרות. על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 29.3.07 וכן גם החיוב בגינם. בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 18.11.07 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.



העיכוב שחל בתהליך סיום ההתקשרות הנו עקב כך שלא היה מעודכנים במנוי מספרי טלפון עדכניים ונציגינו במשך תקופה ארוכה לא הצליחו לאתר את הגב' לוי קרני, במקביל גם הגב' לוי קרני לא פעלה מצידה להשלמת תהליך סיום ההתקשרות והחזרת ציוד הקצה לרשותנו כמתבקש על פי הסכם ההתקשרות שלנו מול לקוחותינו.



לאור האמור לעיל חשבונה של הגב' לוי קרני יזוכה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 29.3.07 ועד ליום ה- 18.11.07 בקיזוז חיוב בסך 347 ש"ח , על פי סכום שנערך מול הלקוחה בשיחה מול מנהלת ביום ה- 4.4.07.



כל המידע המפורט לעיל הובא לידיעתה של הגב' לוי קרני בשיחת טלפון של נציגת פניות ציבור הגב' לאה אידל למול הלקוחה ביום ה- 31.12.07.



על פי המידע שבידי כאשר הגיע נציגנו לאיסוף הציוד מבית הלקוחה היא בחרה לעכב את השבת הציוד, המהווה קניינה של החברה ובשיחה מול נציגנו טענה כי אינה מכירה את מר גבריאל בלינקו אשר על שמו נפתח המנוי בעת ההצטרפות לחברתנו למרות שהגב' לוי קרני הנה המשלמת והעבירה בקשה מפורשת לחברתנו לאפשר טיפול במנוי רק לה.



במקרה של אי החזרת הציוד לרשותנו אנו רשאים לחייב את המנוי עפ"י מחירון חברתנו בעלות הציוד , וזאת בהתאם למחירון yes שאושר ע"י המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין ובהתאם להנחה המשפטית כי חובת החזרת הציוד חלה על הלקוח.

נשמח באם הגב' לוי קרני תפנה למוקד שרות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי לתאום מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתך כדי שנוכל להשלים את תהליך סיום ההתקשרות מול חברתנו על הצד הטוב ביותר.

כשבועיים עד חודש ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי וכל יתרה אשר עומדת לזכותה של הגב' לוי קרני ( עקב הזיכוי שיבוצע למנוי )תושב לחשבונה. חשוב להדגיש כי על מנת שנוכל לבצע את ההחזר הכספי יהא על הגב' לוי קרני לעדכן את חברתנו בפרטי חשבון בנק או כרטיס אשראי דרכם נוכל לבצע החזר לחשבונה.

אנו מודים לגב' לוי קרני על פנייתה ומקווים כי בעתיד תבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה ,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה