פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ואי עמידה בתנאים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מתאריך 14.11.07 שמספרה 25823 בה התלוננתי על כך שביקשתי להתנתק מחברת יס בתאריך 27.09.07 והם המשיכו לחייב את חשבוני עד סוף נובמבר וסירבו לזכות אותי בגין חודשי צפיה שלא מומשו.
ב-29.11.07 פנה אליי נציג מטעם יס בשם אריק כדי לעניין אותי לחזור אליהם. הוא אמר שיזכה אותי על כל שלושת חודשי צפיה שלא מומשו על ידי, בנוסף יתן לי חבילה אטקטיבית לצפייה ובנוסף, בגלל שאין לי טלויזיה עדיין, יתן לי חודש חינם של צפיה כדי שאוכל להתארגן בחודש זה על טלויזיה. היו לנו סה"כ שתי שיחות ושאלתי אותו שוב ושוב אם אלו התנאים? חזרתי על התנאים האלה בעל פה כמו תוקי כדי שלא יהיו אי הבנות.
עכשיו מתברר לי שהוא נתן לי באמת חודש צפייה במתנה אבל הזיכויים שהוא נתן הם לא זיכויים מלאים, אלא על הפרש תשלום חודשיים בין התוכנית ששילמתי עליה לבין התוכנית הנוכחית.
כשהתקשרתי לנייד שלו , הוא התנער מכל העניין ושיקר לי בפנים שהוא לא הבטיח לי זיכויים מלאים.
אני בשוק עד לאן מגיעה החוצפה של האנשים, מוכנים לעשות הכל, לשקר, לפגוע בשמם הטוב ובמוניטין כדי להרוויח כמה גרושים.
נמאס לי מכל העניין הזה, מטירטורים עם שירות לקוחות שלהם בטלפון, נמאס לי להסביר את עצמי שוב פעם ושוב פעם. נמאס לי שאין עם מי לדבר ולך תוכיח לקיר שהוא לא צודק.
אני כבר לא יודעת מה לעשות. אני ממשיכה עם התלונה הזאת הלאה ואני אמשיך להתלונן לגופים אחרים גם כן. זה חייב להיפסק ולא משנה כמה כוחות זה יגזול ממני.
עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :
זיכוי מלא על שלושת חודשי צפייה שלא מומשו כפי שהובטח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' אלמירה שבנידון.
בהתאם לטענותיה נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ואל מול כל הגורמים הרלוונטים לרבות מול טכנאי השרות שהעניק לה מסלול המשך חדש מיוםה-29.11.2007.

יודגש כי ללקוחה הוענקו מספר הטבות לפנים משורת הדין ואף למעלה מכך על מנת שתישאר מנוייה על שירותינו ,כדלקמן: זיכוי כספי חד פעמי על סך 200 ש"ח בגין הפרש מחירון לתקופה מחודש מאי עד נובמבר 2007 חודש צפייה חינם ומסלול צפייה אטרקטיבי במיוחד כמובטח לה ע"י נציגנו מיום ה- 29.11.2007.
ויובהר - לא מתועדת כל הבטחה ע"י מי מנציגנו לזיכוי כספי בגין 3 חודשים לשרותי הצפייה אשר סופקו לה - כפי שהובהר לה ע"י נציגנו.
בהתאם לאמור לעיל yes פעלה בעניינה של גב' בלינוב בהתאם למסוכם עמה ובכפוף לכל דין.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה