פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיצד YES מסרבים לנתק לקוחות בצורה שיטתית ! נושא התלונה:
שניאור רן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2007 הודעתי לחברת yes על רצוני להתנתק מהם, לצורך כך הועברתי למחלקת קשרי לקוחות ווהודעתי להם על סיום התקשרות בינינו . הוסבר לי שהניתוק בוצע בפועל ושתוך יומיים ייאספו הממירים מביתי. אחרי שעבר חודש שלם וכלום לא קרה, פניתי למחלקת קשרי לקוחות פעם שניה - הסתבר לי שלא רק שהם לא התכוונו לאסוף את הממירים, אלא שהם אף המשיכו לחייב אותי עד אותו היום .
בעקבות הפנייה השניה הובהר לי שמדובר בתקלה חד-פעמית, ושתוך יומיים יצור איתי קשר מנהל האזור שידאג לאיסוף הממירים, וכן ידאג לזיכוי על חיוב יתר.
באופן לא מפתיע גם הפעם אף אחד לא יצר איתי קשר אחרי שבוע שלם.
נאלצתי לפנות למחלקת קשרי לקוחות פעם 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גם הפעם נאמר לי שמדובר בתקלה חד פעמית, ושאין שום סיכוי שיום למחרת לא יצרו איתי קשר ויאספו את הממירים.גם בעקבות הפנייה הזאת לא קרה שום דבר, והממירים עדיין אצלי.
3 פניות למחלקת קשרי לקוחות , ועדיין אף אחד לא בא לאסוף את הממירים. כנראה שחברת yes משוכנעת שביתי יכול לשמש להם כמחסן. אם לא די בעוגמת נפש שחברת yes גרמה לי, בהמון שעות שבוזבזו על ביצוע שיחות והמתנה לנציג המתאים, היום גיליתי שחויבתי על חמשה חודשים !! למעלה מאלף ש"ח !! בפניתי זכיתי ליחס מזלזל ומשפיל ממספר נציגים של מה שאמור להיות שרות לקוחות.
בגין עוגמת נפש, נזק כספ וביזבוז זמן משווע אני שוקל נקיטת צעדים משפטיים נגד חברת yes. תיאור הבעיה:

עוגמת נפש, כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :

איסוף מיידי של ממירים + פיצוי כספי
כספי סוג הנזק :
איסוף מיידי של ממירים + פיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 27.12.07, בהמשך לפנייתו של מר רן בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות מינויו של מר שניאור עולה כי ביום ה- 27.7.2007 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה בבקשה לסיים את התקשרותו. ביום ה- 2.8.07 התקבלה פנייה נוספת לחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות , בשיחה זו לא תואם בפועל מועד לניתוק המנוי ולא נתקבלה בקשה להחשכת הערוצים ולא השלים מר שניאור את תהליך הניתוק למולנו עד ליום 21.12.07.





אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי מר שניאור או מי מטעמו במועד הצטרפותו לשירותנו , עם סיום ההתקשרות עליו לחתום על טופס החשכת ערוצים כדי לא להיות מחוייב וכן להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותו (סעיף 10 ג)'



למרות האמור לעיל, מתוך רצון להיטיב עם מר שניאור נעשה שיקול בנושא והוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין יזוכה חשבונו של מר שניאור בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 4.8.07 ועד ליום ה- 30.12.07 .





מבדיקה ברשומות המנוי תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה עם מר שניאור.



אנו מודים למר שניאור על פנייתו ומקווים כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה