פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר דירה וגביית כספים בשביל שירות שלא קיים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסא 2007 הגשנו בקשה למעבר דירה והקפאה המינו.
הבית שלנו עוד לא מוכן ועוד לא נכנסנו כי אין טופס 4.
נדהמנו לגלות שהמשכתם לחייב אותנו למרות שאין לנו טלויזיה או אינטרנט-- בנוסף ירד לנו 185 שקל כי פג תוקף המינו המוקפא.

עקב חוסר היעילות שלכם וחוסר שירות הלקוחות שלכם אנחנו נפסיק כל קשר איתכם -- אני אודיע לחברת האשראי על ביטול הוראות קבע ובנוסף ברגע שכן נעבור לבית החדש נחתום עם חברת HOT זה ברור שחוסר ההתייחסות של המצב שלנו ומצוקתנו במעבר דירה עובר כל גבול. בנוסף אני אשקול טביעה משפטית עקב הניצול הציני שלכם למצב שלנו שבמקום לעזור לנו עם מעבר הדירה ולמור אותנו כלקוחות לטווח הארוך העדפתם לגנוב כסף מאיתנו בשביל שירות שלא ניתן.

באכזבה רבה

משה ומאירה שם טוב
עגומת נפש סוג הנזק :
החזר ככספים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 31.12.2007 בעניינו של מר משה.

בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 13.8.2007 נרשמה במנוי על שם מר שם טוב הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן (להלן :"הקפאה") ובהתאם לאישורו את תנאי ההקפאה, ועד ליום 13.12.2007.

לאחר תום תקופת ההקפאה החל חיוב בגין שירותי התוכן במנוי על שם מר משה שם טוב ובהתאם למוסכם למולו או מי מטעמו.

יחד עם זאת, בהתאם לשיחה טלפונית מיום 5.8.2007 בין נציגת החברה למול הגב' שם טוב, הוסבר על מדיניות החברה לגבי הקפאת המנוי ל[תקופה בת ארבעה חודשים בשנה , יחד עם הוסבר לגב' שם טוב במעמד שיחה זו, כי באופן חריג ניתן יהיה לרשום במנוי "הקפאה" לתקופה נוספת עד לחודשיים (2 חודשים) וזאת במידה וטרם יעברו לביתם החדש.

נשמח לעמוד לרשותך בכל העת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה