פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק ללא מענה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פרטים: שרית וקובי בן שימול טל' 02-5903543, ת"ז 038345310
בתאריך 21/12/07 פניתי לחברת יס בבקשה להתנתק, הועברתי לקשרי לקוחות וביקשתי להתנתק. הנציג שענה לי (שמו בני) טען כי הוא יבדוק אפשרות לנסות לעשות לי הקפאה, הסכמתי אך בקשתי שלא יחזור אליי יותר מאוחר מיום שני 24/12 בשעה 16:00. עבר יום שני והנציג לא חוזר. ביום למחרת שוחחתי פעמיים עם יס בנסיון לדבר עם הנציג, אך נענתי בכך שהנציג יחזור אליי ושוב הוא לא חזר. בנסיון השלישי ביום שלישי בערב התקשרתי ואמרתי כי אין לי כל רצון לדבר עם בני אלא אני רוצה להתנתק. כאשר אמרתי זאת ענתה לי נציגה בטון מגעיל ומזלזל ואמרה לי כי אין אפשרות להתנתק במיידית אלא רק לאחר 3 ימים יחזור אליי מנהל האזור וינסה לדבר איתי. אמרתי לה שכבר חיכיתי 3 ימים ואין לי כל רצון להישאר ביס. לאחר מהומות וטון מזלזל מצד הנציגה חזר אליי בני הנציג הראשון וטען כי הנוהלים שלהם מחייבים שמנהל האזור יצור איתנו קשר לאחר 14 יום לפי החוק.
כשביררתי את החוק מול המועצה לשידורי כבלים ולויין נאמר לי כי הנציג אינו דובר אמת ויס מחויבים לנתק אותי עד 2 ימי עבודה לאחר שליחת בקשה בכתב. היום 01/01/08 ועדיין לא נותקתי ואף לא חזר אליי כל נציג/ אחראי מיס ולבנתיים אני משלמת על הימים שעברו. לא ציפיתי שאחרי 7 שנים שאני לקוחה שלהם ומשלמת להם ללא כל בעיה, אני אקבל כזה יחס ובכלל כאשר רוצים להזמין סרטים וכל מה שקשור בלשלם להם עוד כספים השירות נפלא. אך כאשר אתה רוצה להתנתק היחס הוא כזה. בושה וחרפה.
שרית בן שימול
כספי סוג הנזק :
להתנתק ולקבל חזרה את כספי על הימים שלא נותקתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 25.12.2007 התקבלה לראשונה בקשתו של מר בן שימול לניתוק המנוי על שמו ובהתאם לכך

ביום 6.1.2008 תואם למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו.



לאור האמור לעיל, יזוכה חשבון המנוי על שמה בגין שירותי צפייה לתקופה מיום 25.12.2007 עד ניתוק המנוי.



ברצוני להודות למר בן שימול ובני ביתו על התקופה בה היו חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ומקווה כי נהנו ממגוון הערוצים

והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחרו לחזור ולהמנות על קהל לקוחותינו.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה