|
|
|
|
|
|
שירות לקוי בהפסקת ההתקשרות עם החברה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
א.ת כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.07 ביקשתי לנתק 2 מנויים שלי לאלתר נציגת קשרי לקוחות של החברה טענה כי לא ניתן מיידית באותו יום אלא תוך 72 שעות הסכמתי וחיכיתי . בתאריך 30.120.7 פניתי שוב ואמרו לי כי טרם חלפו 72 שעות עבודה ושאמתין עוד יום . שוב ב31.12.07 התקשרתי בסוף היום ונאמר לי לתדהמתי כי רק ב30.12.07 ביקשתי להתנתק ושאמתין שוב 72 ש סירבתי ולאחר שעמדתי את הנציגה על טעותה נאמר לי שנשלחת בקשה בהולה עד היום אחרי אין סוף שיחות לא ייצרו עימי קשר לניתוק והיום 2.1.08 בשיחה עם מירב מנהלת קשדי לקוחות שוב אומרים לי מצטערים תמתין 72 שעות כי פנית רק ב.1.108 אחרי דין ודברים הבטיחה לי הנ"ל שתשלח בקשה לזירוז ההליך מדוע לא מאפשרים לי להתנתק בתירוצים שונים ובינתיים כבר שבוע מחייבים אותי על שירות שאני לא רוצה לקבל
|
להתנתק כבר מהחברה ולקבל זיכוי עבור השבוע המבוזבז בתקווה שזה יסתיים השבוע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מתנצלים על עיכוב טיפול בבקשת סיום התקשרותו עם yes.
בהתאם לרשומות מערכת yes ביום ה-3.1.08 נקבע למול הלקוח מועד איסוף ציוד הקצה.
כמו כן חברת yes תדאג לזכות חשבון מנויו בגין חיוב דמי הצפייה במנוי מיום ה-28.12.2007 (כ-2 ימי עבודה לאחר בקשת הניתוק) ועד ליום הסרת שירותי הצפייה במנוי.
אנו מקווים כי מר אזולאי ישוב בעתיד להמנות עם קהל לקוחותינו. |
פתרון: |
|
|
|