פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי חוזה - לקוח חדש. - תגובה למס' מערכת 1416592 נושא התלונה:
בן עובד אלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
ב 3/12/07 הגשתי תלונה עליה קיבלתי תשובה מס' מערכת 1416592.
זו היא תגובתי לתשובתכם:
ראשית אסכם בקצרה את תוכן תלונתי הראשונית:
ב 28/11/07 נסגר חוזה ביני (אלי בן עובד) לבין דודי בוארון, נציג חברת יס.
חלק מתנאי החוזה היו כי מועד הגעת טכנאי עבור ההתקנה יהיה ב 29/11/07 בשעה 08:00, ואכן על כך נחתם החוזה.
בפני הנציג הודגש כי שעת הגעת ההתקנה הינה חשובה ביותר שכן עליי להגיע לפגישה ב 10:30 ולכן אם לא ניתן להבטיח זאת אבקש לדחות את מועד ההתקנה. הנציג, דודי, התחייב בפני שאני הראשון בסבב ושאכן יש בסמכותו לדאוג לכך.
הנציג הגיע בשעה 11:15 כ 3.25 שעות איחור, כאשר קיבלתי הודעה על האיחור רק כאשר אני עצמאית פניתי למוקד וללא פניה יזומה מטעם נציג יס.
בעקבות כך התבזבז יום עבודה וחשוב מכך התבטלה פגישה חשובה.
א. אי לכך ברור לשני הצדדים כי חברת יס הפרה אימי חוזה.
החוזה חתום וכתוב שחור על גבי לבן כי שעת הגעת טכנאי היא ב 08:00.
ב. נציג החברה, דודי בוארון, החתים אותי, הלקוח, וקיבל את הבונוסים המגיעים לו למרות ששיקר ולא התחשב בדרישותיי. חברת יס היא האחראית על דודי!
ג. באותו היום ביקשתי שדודי ייצור איתי קשר אך מסיבה לא ברורה הנציג דודי לא חזר אליי, כאשר לאומת זאת ביום החתימה היה ביכולתו ליצור איתי קשר כל חצי שעה.

עתה בנוגע לתשובת מחלקת פניות הציבור לפניה זו - מס' מערכת 1416592:

הפיצוי שהענקתם אינו מקובל עליי!
בהתאם לחוק הפיקוח על מצרכים ושירותים , התשי " ח -,1957 - תקנות הגנת הצרכן - פרק ב' - סעיף 11:
"( א ) נדרש ביקור טכנאי במענו של הצרכן , לשם קיום חיובי היצרן לאחר
מכירת הטובין , יתאם היצרן עם הצרכן את המועד ושעת הביקור .
( ב ) זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם
כאמור בתקנת משנה ( א )."
בנוסף לכך הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - הגבלת זמן המתנה ופיצוי לדוגמה), התשס"ח-2007: סעיפים 18ג - עד 18ה.

1. כפי שניתן להבין על פי חוק יש על חברת יס לעמוד בזמן המתנה לטכנאי של עד שעתיים. (הן לתקלה והן להתקנה!)
2. ע"פ הסיכום עם נציג השירות (ניתן לשמוע את ההקלטות) הוסכם כי אני אהיה הראשון ברשימה ולכן אין כל סיבה לאיחור המתקין. אוסיף ואומר שהדגשתי בפני הנציג כי אם אין בסמכותו להסדיר את עניין היותי ראשון ברשימת ההתקנה אין לי כלל בעיה לדחות את מועד ההתקנה.
3. הופנתי לחברת יס בהמלצתו של ועד עובדי תעשיה אווירית אשר מקיים הסכמים עם חברת יס מדיי שנה ואלפים מעובדיו הם לקוחות יס.
אינני מעוניין להכנס למסע ומתן ואינני מעוניין בפיצוי שכן ככל הנראה חברת יס מעליבה בסוגי הפיצויים שהיא מציעה (אינני זקוק לדמי כיס).
בהתאם לכך הנני דורש לבטל את החוזה ביני לבין חברת יס (בעקבות הפרתו), על פי חוק על נציג חברת יס לאסוף את הציוד השייך ליס.
אני מודיע בזאת כי אני מורה לחברת האשראי לא לאשר תשלום ליס.
בנוסף אני מדגיש כי באופן אישי נגעלתי מהיחס המזלזל בייחוד ללקוח "נוח" שכמוני - לא התמקחתי על מחיר והצעתי ביוזמתי לדחות את מועד ההתקנה אם אין בסמכותו של הנציג לדאוג לכך שאני יהיה ראשון ברשימת ההתקנות.
אי לכך אני מודיע כי באופן אישי אדאג לפרסם זאת לכלל נציגי ועד עובדי תעשייה אוירית בתקווה כי לקוחות פוטנציאלים יחשבו פעמים רבות לפני יצירת התקשרות עם חברת יס.
אבקש ליצור איתי קשר לסיום ההתקשרות.
המשך יום נעים.
בברכה,

אלי בן עובד.
052-4605527
כספי סוג הנזק :
דרך הפיצוי המוכרת התממשה כעלבון, לכן הפתרון הוא ביטול העסקה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתו של מר אלי שבנידון.
בהתאאם לטענותיו ובהמשך לתשובתינו אליו מיום ה-12.12.2007, נבקש להבהיר כי החברה פועלת בהתאם לנוהלים ובכפוף לכל דין.

כל טענותיו שבנידון נבדקו ונענו על ידנו במלוא תשומת הלב הראוייה. על כן, צר לנו באם קבל רושם אחר או באם נוהלי החברה אינם עומדים בקנה אחד עם ציפיותיו.

תשובת החברה בענינו של מר בן עובד בעינה עומדת.

בנושא המשך התקשרותו של מר בן עובד עליו לפנות לנציגנו בטלפון: 1-800-20-8000.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה