פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השגות לתשובה של נציג "יס" נושא התלונה:
לוי-קרני טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:



לכבוד 3 בינואר 2008
חברת YES לוי – קרני טל
טל' נייד: 0507227217
לידי הגב': לאה אידל
נציגת פניות הציבור
שלום רב !

ברצוני להביע את אכזבתי מחברת " YES " שלא הצליחו לסגור דבר פעוט כמו סיום התקשרות במנוי, ושהדברים היו צריכים להגיעו לידי כך שנאלצתי לפנות לחברת "תלונה", ורק אז פניתם אלי.

ברצוני להוסיף: בהמשך לשיחתנו מיום 2 בינואר 2008 , בלהט הדברים , לא תאמנו בסופו של דבר מתי יגיעו נציגי YES לקחת את הממירים.

אני מבקשת שתבדקי שוב את תיעוד השיחות שלי עם נציגי YES לגבי ההתנתקות ואני בטוחה כי תמצאי שהיו שיחות עוד בינואר ובפברואר 2007, - שאומר :

א. באחת מהשיחות הראשונות (1/07) שאלתי את הנציג , מתי בדיוק מסתיים המנוי שלי ואם אני מתנתקת חודשיים שלושה לפני המועד האם עלי לשלם תשלום כלשהו, נאמר לי כי כיוון שנשארו רק מספר חודשים קטן לא יהיה עלי לשלם סכום כלשהו.
ב. באותה שיחה ראשונית עוד נאמר לי כי אני יכולה לנסות להעביר את המנוי ע"ש השוכר, לכן גם נתתי מספר טלפון של השוכר על מנת שיפנו אליו, עוד נאמר לי כי אם השוכר יחתום איתם אני אקבל זיכוי של חבר מביא חבר.
ג. באותם שיחות ראשונות ביקשתי להתנתק בסוף חודש 2/07.
ד. בכל פעם שאלתי אם יש להם את מספר הטלפון שלי וכי יש לי גם סיסמא אצלכם שאף אחד לא יכול לעשות שינויים, ענו כן יצרו איתם קשר.

אני עוד רוצה לציין כי הדייר שעבר להתגורר בדירתי, התחבר לבסוף לחברת "הוט" בתאריך 1 למרץ 2007.
בשיחתי עם מנהלת בשרות לקוחות כפי שמצויין בתשובה לאתר "תלונה" ( וזה גם לאחר מספר שיחות לא מעטות) סוכם כי הזיכוי יהיה מיום 1.3.07 – ולא כפי שכתבת בתשובה לאתר "תלונה" מיום 29.3.07 של חברת YES.

ומעניין שמספר הטלפון שלי לא היה מעודכן ? אז איך חזרה אלי המנהלת בשרות לקוחות ?

לסיום , באמת הגב' לאה אידל עשי מאמץ נוסף לבדיקה נוספת של הדברים, אני מאמינה כי גם את וגם אני רוצות לסיים את הנושא הזה על הצד הטוב ביותר.

מקווה כי סיום ההתקשרות יהיה בהקדם, ובצורה הוגנת .
• העתק לאתר "תלונה"
בברכה, לוי-קרני טל
עלבון ו סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 8.1.08, בהמשך לפנייתה החוזרת של הגב' טל לוי.



ברצוני לציין כי ביום ה-3.1.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י הגב' לוי-קרני.



פנייתה נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליה בכתב באמצעות הדואר ביום ה- 10.1.08 ע"י נציגתנו הגב' לאה אידל. מצ"ב תשובתנו כפי שנשלחה אל הגב' לוי-קרני:

"תשובתנו אליך נבדקה ביסודיות ועל כן ברשותך אשיב בנושא.

ברצוני לחזור ולהבהיר, כי החברה פעלה בהתאם לנוהלים, ובכפוף לכל דין.

בתגובתנו לאתר תלונה מיום 31.12.07 ובשיחותי הטלפוניות למולך התייחסתי לכל אחת מטענותיך בצורה מפורטת וזאת לאחר בדיקה מקיפה שערכתי ברשומות המנוי ומול כל הגורמים הרלוונטים לפנייתך. צר לי אם קיבלת רושם אחר או באם נוהלי חברתנו לא עומדים בקנה אחד עם ציפיותיך.



לצערי גם לאור פנייתך זו תשובתנו נותרה בעינה לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו לפנייתך לחברה בנושא בקשה לסיום ההתקשרות לפני ה- 27.3.07.



לתאום מועד ומיקום לאיסוף ציוד הקצה והשבתו לרשותנו עלייך לפנות לבא כוחנו חברת פוקוס בטלפון: 054-4311911.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה