פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול תמימות של לקוחות נושא התלונה:
וייס עדנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש ספטמבר עברתי דירה לישוב קהילתי בגליל המערבי, לאחר תקופה של הקפאה , בחרתי להתנתק מיס ולעבור להוט, ביצעתי ע"י סוכן את כל הנדרש וחתמתי על טפסים, התקשרתי בעצמי ליס על מנת שיגיעו לקחת ממני את הממירים, (לקח להם יותר מחודש ולבסוף אני לקחתי איתי את המימרים לעבודה בחיפה על מנת שיאספו אותם ממני). התפלאתי מאוד שבסוף אוקטובר חויבתי בחשבון הבנק , גם יס לקחו ממני תשלום וגם כמובן הוא שלהם הייתי מחוברת, מתוך כמה וכמה שיחות שעשיתי גם ליס וגם להוט התברר לי שלא אקבל את כספי חזרה בגלל איזה שהוא תהליך פורמלי שלא קרה בין הוט ליס. הסוכן שטיפל בי בהוט (השם והמספר נמצאים ברשותי) הבטיח הבטחות ובשלב מסויים הפסיק לענות לטלפונים .
חבל על הטעם הרע שנשאר לי מיס , וחבל על הדרך שהוט מטפלת בלקוחות .
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף מיס - לא הייתי מחוברת אליהם בתקופה זו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 7.1.2008 ובעניינה של הגב' עדנה.

yes מצרה על החלטתה של הגב' וייס לסיים התקשרותה למולה.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי הגב' וייס פנתה לחברתנו ביום 1.11.2007 וביקשה לסיים התקשרותה למולנו.

לאור האמור לעיל, חשבונה של הגב' עדנה וייס יזוכה על ידינו החל מיום 3.11.2007 ובהתאם להסכם ההתקשרות, ועד לסיום התקשרותה.

אנו מודים לגב' וייס על התקופה בה היתה חלק ממשפחת yes ומקווים כי תבחר לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו בעתיד.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה