פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי יס מקס ואני נמצא במסלול בו עלי לשלם 243.90 ש"ח בחודש, כולל דמי שכירות חודשיים.
יס מחייבים אותי בסכומים גבוהים יותר מידי חודש וטוענים שלסכום זה יש להוסיף14.90 ש"ח עבור דמי שכירות חודשיים (אפילו שדמי השכירות כלולים במחיר החבילה).

בחוזה שלי כתוב מפורשות (סעיף 2א) שהתשלום מורכב מ-3 סעיפים:
א.חבילת בסיס 199.33
ב.צפיה ב-13 חבילות ערוצים 35.67
ג.דמי שכירות חודשיים 14.90 (כלומר דמי השכירות כלולים במחיר)

הסעיף מונה את הסעיפים הללו ומסכם במילים: "סך הכל תשלם כיום תמורת המבצע 243.9 ש"ח לחודש" (תעשו חשבון, זה יוצא בדיוק)

לא משנה כמה פעמים ניסיתי להסביר לליאת לזר ממחלקת פניות ציבור שדמי השכירות החודשיים כלולים ב243.90 והפניתי אותה לסעיף המתאים בחוזה, היא מגיבה בצורה לא עניינית.

דיברתי בטלפון עם ענבל שהבטיחה לזכות אותי ולשנות את החיוב בהתאם, אבל היא שיקרה ולא ביצעה את מה שהתחייבה

כספי סוג הנזק :
זיכוי כרטיס האשראי שלי עבור כל החיובים הלא הוגנים והתחייבות בכתב לחייב אותי בעתיד אך ורק בסכום הקבוע בחוזה: 243.90 כולל הכל. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 7.1.2008 ובעניינו של מר עפר.


בהמשך לפנייתך הוצאה שיחה טלפונית למר קידר עם התנצלות על חיוב לא תקין והסבר על זיכוי המנוי ותיקון רשומות

המנוי על שמו ובהתאם למוסכם למולו החל מיום 20.9.2007.


אנו מאחלים למר קידר המשך צפייה מהנה.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה