פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מחיבור ה-h.d נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 2/1/08 התחברנו באמצעות טכנאי של YES לשידורי ה-hd.
לאחר כיומיים של צפיה מאכזבת ביותר החלטנו להתנתק.
ב-3 הערוצים שניתנו התוכניות חוזרות על עצמן שוב ושוב. אין מבחר.
בנוסף קיימות מספר תוכניות שנראות בדיוק אותו דבר מבחינת איכות צפיה כמו בערוצים הרגילים. לשלם על מבחר כזה 40 ש"ח לחודש זה פשוט בזיון.
ממש אכזבה.
פניתי לאחר יומיים לשירות לקוחות שהעביר אותי לקשרי לקוחות.
שוחחתי עם ליאת שנתנה לי להמתין על הקו פעמיים. 10 דקות כל פעם. ובסוף אמרה שאם אנו רוצים להתנתק עלינו לשלם קנס של כ-150 ש"ח.
ציינתי כי ע"פ חוק מותר לי להחזיר מוצר או שירות עד שבועיים מיום הרכישה אולם היא ציינה שמדובר בשירות ואין זה כך במקרה זה.
הדבר הכעיס אותנו מאוד היות ואנו לקוחות ותיקים וטובים שלהם ולא ציפינו לרמת קטנוניות כזו מצידם.
גם בתחום האינטרנט כשביקשנו להגדיל נעננו בשלילה בטענה שאין תשתית מתאימה ולהוסיף זאת על ה-hd פשוט היה יותר מידי.
ביקשתי מנציגת השירות כי אנו מבקשים להתנתק בכלל מכל החיבור שלהם
והיא הבטיחה כי תחזור עד יום ראשון. אתמול ניסיתי להשיגה בערב - ללא הצלחה. כמובן שהיא גם לא חזרה.
ככה רוצים להשאיר לקוחות ?
חבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להוריד את מחיר הצפיה ויצור איתנו קשר מיידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל- yes ביום 8.1.2008 בעניינה של הגב' איריס.

בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 6.1.2008 תואם למול הגב' גולד החזרת מכשיר HD לחברתנו ולמרות תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה.

יחד עם זאת נציגי החברה יתאמו למול הגב' גולד או בעל המנוי מר גבי גולד מבצע לתשתית ADSL לבחירתו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה