פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של הלקוח עקב ניתוק מהחברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר ביקשתי להתנתק מהכבלים,דיברתי מספר פעמים לא מבוטל עם נציגים שאמרו לי שהם באים לקחת את הממירים בימים הקרובים. התקשרתי ובכל פעם שיקרו ואמרו כי הם באים לקחת למחרת ולבסוף הם באו ב-26/12 לאחר כמעט חודשיים וחייבו אותי על חודשיים נוספים כאשר אני כבר התנתקתי מהם באמתלה שכל עוד הממירים אצלי אני צריכה לשלם עליהם. דיברתי עם שירות לקוחות והבטיחו לי כי יחזירו לי את הכסף וכמובן דבר לא נעשה בנידון.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 16.1.2008 בעניינה של הגב' רוית.

yes מצרה על החלטתה של הגב' בן סימון לסיים התקשרותה למולנו.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 6.1.2008 נותק המנוי על שם הגב' רוית בן סימון . ביום 8.11.2007 הופסק החיוב במנוי על שם הגב' בן סימון ולאחר קבלת בקשתה לניתוק. יחד עם זאת, ביום 21.11.2007 נרשמה במנוי חבילת הבסיס ועד למועד איסוף ציוד קצה מביתה.

לאור האמור לעיל, חשבונה של הגב' בן סימון יזוכה בגין חיובים חודשיים לתקופה נובמבר - דצמבר 2007.

יש לציין כי לאחר ניתוק המנוי נערך על ידינו הליך גמר חשבון אשר רק לאחריו אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום המעודכן ברשומות החברה.

אנו מודים לגב' בן סימון ובני ביתה על התקופה בה היו חלק ממשפחת הלקוחות של yes ואנו מקווים כי נהנו מגוון הערוציםנ והתוכנית אותם אנו מספקים וכי יבחרו בעתיד לשוב ולהנות עם קהל לקוחותינו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה