פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי או ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רשי 35 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה ב1 לנובמבר 07 ומאז התחילו לי הבעיות.
בהתחלה לא היה לנו קו בזק ולא ידעו לאמר לנו מתי יהיה. ויס עדיין לא הייתה מוכנה לזכות שירותים שלא נתנה - ואנחנו המשכנו לשלם.
אח"כ כשחיברו אותנו לבזק, לא יכולנו לגלוש כי אצל בזק (חברת האם) רשום שאנחנו גרים ברשי 35 ואצל יס רשום אלתרמן 45 - אף אחד לא היה מוכן להחליף כתובת - לא רק זה, שטענו שזה בלתי אפשרי. רק אחרי כמה שיחות ועידה עם יס ובזק היו מוכנים לחבר אותנו. ועדיין לא פיצו אותנו כספית.
וגם עם הטלויזיה אכלנו מרורים.
מההתחלה היו מלא תקלות.. לא היה יום שבו ראינו כמו שצריך. אחרי כמה פעמים שהגיע הטכנאי - הוחלט שזה בעיה עם המנוף ממול.
קיבלתי שירות עוין קלוקל ובטח לא מועיל. הייתי מוכנה להתנתק.
אם אתם לא יכולים לתת שירות - הדבר הכי טוב זה לנתק בלי דמי התנתקות.
אתם לא יכולים לתת את השירות כמו שצריך!!!!!!!
מה נראה לכם שאני אמשיך לשלם יותר כדי להתנתק??????????
וקיבלתי הרבה עצות טפשיות כמו: "אז תראי רק בלילה" כשהתלוננתי שלא רואים בבוקר" וכמובן התירוץ הכי טפשי - שיס לא אחראים על המנוף.
אז עכשיו אני רוצה 3 חודשים חינם...
כפיצוי של שירות ששילמתי ולא קיבלתי
ועוגמת נפש ו סוג הנזק :
3 חודשים חינם כפיצוי של שירות ששילמתי ולא קיבלתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 29.1.2008 בעניינה של הגב' ענת.

מבדיקה ברשומות החברה נמצא כי ביום 2.11.2007 ביצענו מעבר דירה לכתובתם החדשה של הגב' ענת ומר חיים, בעל המנוי.



בזמן מעבר הדירה לא היה קיים בביתם קו טלפון בזק ולא ניתן היה לספק להם שירות תשתית ADSL.



חשוב לציין כי במסגרת המבצע הרשום המנוי על שמם נהנו מגב' צור ומר קורן משירות תשתית ADSL ללא חיוב לתקופת המבצע.



לבאשר לתקלות הצפייה, לאחר ביצוע מעבר דירה לכתובת חדשה, נתגלו הפרעות צפייה אשר נמצא שקשורות לגורם חיצוני

המפריע לקליטת שידורי הלווין ולא קשור עם תקלה בשידורינו.



יחד עם זאת נעשה על ידינו כל מאמץ להביא למציאת פתרון לצפייה תקינה בביתה של הגב' ענת צור והענין נמצא בטיפול אישי של מנהלת מוקד בחברה והצוות הטכני.



אנו מאחלים לגב' ענת צור ובני ביתה הצלחה בביתם החדש וצפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה