פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. באתאריך 9.12.07 התחברתי לyes (לאחר 4.5 שנים בhot) דרך נציג yes שנכנס אלי הביתה. אותו נציג אמר לי שאני משלם לhot הרבה כסף(196ש"ח) והציע לי מבצע של 135ש"ח לתקופה של בין שנה ל- שלוש.(המבצע היה נראה לי תמואה) ולאחר שכנועים מהנציג. חתמתי על חוזה התקשרות. ששם המבצע המצוין בו או(dm4) המבצע שצינתי. בחוזה לא היה מצוין המחיר שאמר לי שאלתי את הניצג בזמן החתימה למה זה לא מצוין ואו אמר ששם המבצע המצוין זה בעצם המחיר.לאחר כחודש ראיתי שחשבוני חויב בסכום של 290ש"ח כולל מחיר התקנה של (99ש"ח) כאשר התשתית בבית כבר היתה קימת ולא ידעו אותי בדבר התשלום להתקנה.פניתי מיד לyes ונאמר לי שמה שאין מבצע כזה של 135ש"ח והמבצע שלי הוא 235ש"ח.אמרתי לה שזה לא מה שהסוכן שהגיע אלי אמר והיא הוסיפה שהוא כבר לא עובד פה.בקשתי להתנתק מיד והם צינו שהצטרך לשלם קנס יציאה.


(לטיפולכם). תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 9.12.2007 הצטרף מר גדליה לשירותי חברתנו ובהתאם לתנאי מבצע DM4 הכולל את
מסלול TOP + ממיר yesMax במחיר 235 ש"ח לחודש למשך 3 שנים ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.

כמו כן נרשם במנוי על שמו של מר גדליה מבצע מסוג לגלישה בתשתית ADSL במהירות 1.5MB למשך חצי שנה חינם ולמשך חצי שנה נוספת בתקופת המבצע במחיר 39 ש"ח לחודש, ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.

למרות האמור לעיל, ביום 27.12.2007 נרשם במנוי על שמו זיכוי חד פעמי ומראש, בסך 114.00 ש"ח בגין הפרשי חיוב לבצע תשתית כפי שטען מר גדליה שהובטח לו.

נשמח לקבל ממר יוסף גדליה כל מסמך אשר נמצא בידו על מנת ולבדוק את העולה מפנייתו, וכפי שהתבקש ב-4.2.2008 וב-5.2.2008 על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו למולו טלפונית.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה