פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מענה ללקוח שרוצה להתנתק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב 10.1.08 התקשרה נציגה ותארה בפני כי תקופת ההתקשרות שלי עם יס אמורה להסתיים ב- 11.2.08, לפיכך הם מציעים לי להצטרף למבצע חדש שיש להם. ביקשתי מהנציגה כמה ימים לחשוב ואני אצור קשר כשתהיה לי תשובה.
ב- 18.1.08 התקשרתי כדי להתנתק משום שאין ביכלתי להמשיך לשלם ליס, גיליתי כי הנציגה רשמה במערכת שלהם כי אני הסכמתי להצטרף למבצע החדש והוא כולל התחייבות לשנה. למרות אין ספור שיחות טלפון בהם ניסיתי להתרעם על הנושא, לא קיבלתי מענה משרות הלקוחות של יס, וכאשר אני אכן מצליחה ל"תפוס אותם" השיחה מתנתקת באופן פלא כאשר אני מבקשת להתנתק.
כלקוחה ותיקה נדהמתי לגלות את היחס המחפיר של החברה. הם מעוניינים לייאש אנשים בהמתנה הארוכה לשרות הלקוחות שלהם ובניתוקים שלהם בעת שיחה עם שרות הלקוחות. תודה ורדית
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת שיס יצרו קשר עמי לצורך קביעת ההתנתקות מהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום ה-27.1.08, בהמשך לפנייתה של הגב' ורדית בנושא מבצע המעודכן במנוי על שמה אבקש להשיב בנושא.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' דניאל למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים , כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' דניאל ביום ה- 10.1.08 מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, ביום 7.1.08 שוחחה הגב' דניאל עם נציגתנו הגב' מורין ברמי וביקשה לקבל מידע על מבצעים חדשים הקיימים בחברה זאת לאור מבצע העומד להסתיים במינויה, ניתן לה הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.



לאחר שיחה זו, לרבות הסבר על תנאי המבצע, בחירת חבילות חדשות על ידה הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית X3W בתאריך ה 10.1.08, בנוסף עודכן במנוי לבקשתו תוכן נוסף לצפייה שאינו כלול במחיר המבצע: הערוץ ההודי. בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין הגב' דניאל, אישרה הלקוחה את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחרה, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים, נושא שהודגש בשיחה מול נציגתנו לרבות עלות החזר ההטבה במידה ותסיים התקשרותה לפני תום תקופת המבצע.



לאחר הסבת המנוי למבצע החדש ביום ה- 14.1.08 נשלח העתק נספח המבצע לביתה של הגב' דניאל באמצעות הדואר.



חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



ביום ה- 22.1.08 התקבלה פנייתה של הגב' דניאל בחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות עקב סיבות אישיות מצידה, לאחר מספר שיחות מול נציגינו ביום ה- 1.2.08 בוצעה הקפאה של שירותי הצפייה לבקשת הלקוחה לתקופה מקסימלית בת 4 חודשים עד ליום ה- 1.6.08.



בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה