פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום מממירים שהיו אצלי עד שאספו אותם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הודעתי על התנתקות מחב' יס ושאני עוזבת אותם בגלל בירוקרטיה שלכם הם אספו את הממירים אחרי 3 שבועות והנה להפתעתי חוייבתי בתשלום של 7.64 ש"ח בגלל שהיו אצלי זאת בעיה שלכם שלא הגעתם תוך שבוע לקחת את הממירים והם היו אצלי אבקש לקבל החזר ולקבל מכם זיכוי שכן הטלפונים עבור לקיחת הממירים ועבור הבעיה הנ"ל עלה לי כספים וזמן
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 28.1.08, בהמשך לפנייתה של הגב' שרון צורף בנושא חיוב שגוי בגין אחזקת ציוד הקצה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

ביום ה- 29.1.08 בוצע החזר בסך 15.70 ש"ח לחשבונה של הגב' צורף באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.

אנו מקווים שבעתיד תשוב הגב' צורף להימנות עם לקוחותינו.

בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה