פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ללא תשלום קנס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של יס שנים רבות. לפני כחודש, לאחר תקופה ללא התחייבות, התחייבתי עפ"י דרישת החברה לשנה. כשבוע לאחר ההתחייבות החלו תקלות, בפעם הראשונה הטכנאי לא הספיק להגיע וזה הסתדר לבד, פעמיים נוספות הגיע טכנאי, תיקן, אך התקלה חזרה, בפעם השלישית, תוך שבועיים, הגיע טכנאי, תיקן שוב והבטיח שזהו. לאחר יומיים שוב חזרה התקלה. פניתי ליס, ביקשתי להתנתק מבלי לשלם קנס. חזר אלי מפקח האזור בשם סיימון שטען שאין לי עילה להתנקות ללא קנס, שאין עם מי לדבר מלבדו, הוא הסמכות הבלעדית לביטול הקנס בידיו, שאינו מוכן למסור שם משפחה פן יפגע ע"י לקוח מאוכזב...
בנדיבות רבה הציעו לי בחברה לקבל זיכוי עבור הימים בהם הייתה תקלה...
מאחר ואין ביכולתה של חברת יס ספק לי שירות רציף אאין באפשרותי לבלות יותר זמן עם טכנאים אני מבקשת להתנתק לאלתר מבלי לשלם קנס וכמו כן לא לשלם עבור השירות בחודש ינואר בגלל כל התקלות.

שרף מיכל
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא תשלום קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום ה- 3.2.08, בהמשך לפנייתה של הגב' מיכל בנושא סיום התקשרות של הגב' קוואז שרף למול חברת yes אבקש להשיב,

מבדיקה שערכתי ברשומות מנויה של הגב' קוואז שרף עולה כי בתאריך ה- 31.12.07 שוחחה הגב' קוואז שרף עם נציג החברה מר רועי ולאחר מעבר על פרטי המבצע והסבר בנושא ההתחייבות למבצע לתקופה של שנה ועלות החזר עלות הטבה במידה ויוחלט על ידי הגב' קוואז שרף לסיים התקשרותה למול חברת yes במועד הקצר מ-12 חודשים.

בתאריך ה- 1.1.08 בוצע במנוייה של הגב' קוואז שרף ההסבה למבצע החדש מסוג OW3,ונשלח לביתה של הגב' קוואז שרף העתק נספח תנאי המבצע ביום ה- 4.1.08.

בתאריך ה- 14.1.08 פנתה לראשונה הגב' קוואז שרף בעקבות תקלת מערכת שגויה באחד הממירים בביתה ובשיחה למול מוקד שירות הלקוחות בוצע תפעול קצר והתקלה טופלה ונפתרה.
לאחר מכן פנתה הגב' קוואז שרף בנושא תקלה 30 בכול הממירים בביתה ותואם למולה טכנאי שירות לאותו היום, בשעות הערב פנתה הגב' קוואז שרף לחברתנו בבקשה לביטול הגעת טכנאי החברה.
ביום ה- 15.1.07 פנתה בשנית הגב' קוואז שרף לחברתנו ולאחר תפעול קצר למול נציג מוקד השירות תואם טכנאי לביתה,בהגעת טכנאי השירות לביתה הוחלף בבניין המפצל.
בתאריך ה- 16.1.08 פנתה הגב' קווואז שרף בנושא התקלה בביתה ותואם טכנאי שירות, במקום הוחלף רכיב LNB בצלחת הלווין.

מבדיקה במנוייה של הגב' קוואז שרף עולה כי בתאריך ה- 20.1.08 פנתה הגב' קוואז שרף בבקשה לסיים התקשרותה למול חברת yes בשל התקלות הטכניות בביתה הוצע ללקוחה הגעת מנהל אזור טכני וכן זוכה מנוייה בסך 21.95 ש"ל בגין ימי הצפייה, הלקוחה ביקשה לסיים התקשרותה ועל כן תואם למולה הגעת טכנאי שירות החברה ביום ה- 21.2.08 לשם איסוף ציוד הקצה מביתה.

אשמח לעמוד לרשותך בכול עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה