פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/1/08 בשעה 20:20 הודעתי שאני מעוניין להתנתק בגלל הורדת הערוצים שהורדו ( דיסקברי סיינס ואדוונצ'ר 1 ) שאלתי את הנציגה בעקבות חבר שהתנתק בגלל הערוצים אם זה נכון שמתנתקים ללא קנס הנציגה השיבה בחיוב והיא לא יכלה להעביר אותי לקשרי לקוחות בגלל שהם סגרו לפני חצי שעה כאשר התקשרתי בפעם הבאה ביקשתי ניתוק אמרו שיחזור אליי מנהל איזור , המנהל לא דיבר על הקנס התקשרתי שוב לברר כדי שלא יחיבו אותי בקנס ותשובתם הייתה בגלל שלא הודעתי להם עד ה15/1 אז אני יצטרך לשלם קנס למרות שיש תיעוד של השיחה שבררתי לגבי הקנס אך הנציגה לא רשמה את התיעוד שלה שביקשתי לעבור לקשרי לקוחות, הדבר שמציק לי ביותר שהבנתי מהנציגים שלכם שאם היא הייתה מכניסה תיעוד לכך שבקשתי שתעביר אותי לקשרי לקוחות אני לא הייתי משלם את הקנס בגובה 400 ש"ח. אשמח לקבל את תגובתכם בנושא
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
נבקש לצייין כי בהתאם לרשומות מערכת yes לא התקבלה כל פנייה מציד הלקוח בתלונה על הורדת הערוצים בחבילת המדע טרם פניתו מיום ה-23.1.2007.
יתרה מכך נציין כי טרם פניתו מה15.1.2007 ולאחר שליחת הודעות הורדת הערוץ לכלל לקוחותינו מיום ה-17.12.2007 ועד ליום ה-1.1.2008 שוחח הלקוח (או מי מטעמו) מספר פעמים עם נציגנו אף הוצעו לו מסלולי המשך אטרקטיבים גם בפניות אלו לא הועלה מצידו כל טענה בנושא הורדת הערוצים.
ויובהר yes פועלת בכפוף לתנאי רשיונה ובהתאם לכל דין.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה