פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישה לתשלום "חוב" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי להוט לפני כשנה והודעתי ליס על ניתוק. הם מצידם לא ויתרו והמשיכו לשלוח לי התראות חוזרות ונישנות וכן תביעה על סך 480 ש"ח וכל זאת למרות ששילמתי להם את כל החוב.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 3.2.2008 בעניינה של הגב' מדז'ינסקי.

yes מצרה על החלטתה של הגב' מדז'ינסקי לסיים התקשרותה למולנו.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 21.12.2006 התקבלה לראשונה בקשתה של הגב' עדנה מדז'ינסקי לסיים התקשרותה למולנו. בהתאם לכך, ביום 25.12.2006 הוסרו שירותי התוכן במנוי על שמה והופסקו חיובים בגינם.

לאור האמור לעיל, עם ניתוק המנוי חויב חשבונה של הגב' מדז'ינסקי בגין הפרש חיוב למנוי מונדיאל אשר רכשה ביום 11.6.2006, וכן, בגין החזר עלות הטבה בגין מבצע צפייה אשר נרשם המנוי על שמה ביום 21.5.2006.

מאחר והגב' מדז'ינסקי ביטלה את אמצעי התשלום ברשומות החברה טרם ביצוע הליך גמר חשבון במנוי, בהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות, במנוי חוב על סך 416.56 ש"ח.

לצערינו, מאחר והגב' עדינה מדז'ינסקי לא הסדירה את תשלום החוב הקיים למולנו עבר לטיפול משפטי ובהתאם למדיניות החברה.

בהתאם לאמור, על הגב' מדז'ינסקי להסדיר את תשלות החוב בהתאם להודעה אשר נשלחה לידה ולמול הוצאה לפועל.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה