פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 27.12.07 חתמתי על הסכם עם חברת יס שבו הזמנתי התקנת תשתית וחיבור ליס כבלים. ההזמנה הייתה במסגרת מבצע שכולל התקנת ממיר שני ללא עלות וללא דמי שימוש נוספים למשך שנה.
ביום 30.12.08 הגיעו שני טכנאים ומפקח לבצע את עבודתם בביתי.
ממיר ראשון הותקן בסלון וממיר שני אמור היה להיות מותקן בחדר נוסף. בעת התקנת הממיר השני הטכנאים התקינו תקע נוסף בחדר אך לא הצליחו לחבר את הטלביזיה שהייתה בחדר לממיר לדבריהם יתכן עקב כך שהטלביזיה ישנה (למרות שטלביזיה זו הייתה מחוברת לממיר של חברת הוט ללא כל בעיה).
הטכנאים והמפקח אמרו לי כי עלי לרכוש טלביזיה אחרת והם יגיעו לחברה לממיר כפי שמגיע לי על פי ההסכם.סיכמנו עם הצוות המתקין כי כאשר אשיג טלביזיה נוספת אצור קשר עם החברה והם יבואו להתקין את הממיר.
לצערי מאז בעלי חלה ונאלץ לעבור ניתוח ולא היה לי את הזמן לעסוק בנושא זה.
ביום 21.02.08 יצרתי קשר עם שרות לקוחות של יס ובקשתי להתקין את הממיר הנוסף כפי שסוכם. לתדהמתי קבלתי תשובה כי היות וזמן המבצע חלף עלי לשלם עבור התקנת ממיר נוסף סכום של כ-200 שקל שלאחר שיחה נוספת עם נציג השרות לקוחות הוצע לי לשלם סכום של 99 שקל עבור התקנת הממיר.
אני חוזרת על דברי כי בעת הההתקנה הצוות שהגיע לביתי הודיע שיגיעו להתקין ממיר נוסף כפי שסוכם בתנאי המבצע ללא הגבלת זמן וכן ללא כל עלות נוספת.לא נאמר לי כי עלי לבצע זאת בטווח זמן מסוים.בשיחה עם נציגי השרות תגובתם הייתה כי אני למעשה אינני דוברת אמת.
לא ברורה לי התנהגות זו מצד החברה ואני רואה בכך הפרת חוזה,התקע הותקן ויש לחבר את מכשיר הטלביזיה בלבד . אילו נאמר לי שעלי לרכוש טלביזיה בטווח זמן מסויים הייתי פועלת אחרת.
אני מבקשת להתקין את הממיר השני כפי שנחתם בהסכם ללא כל עלות נוספת.
כספי סוג הנזק :
התקנת ממיר שני כפי שנחתם בהסכם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
נבקש להתייחס לטענותיה שבנידון מנקודת מבטה של החברה



בכל עת אחרת כאשר מחליף ו/או מוסיף הלקוח ציוד בביתו ועקב כך יש צורך בהגעה של נציגנו להתאמה מחדש של ציוד הקצה שלנו לציוד שלו ישנה עלות להגעת נציגנו וביצוע השרות, המנוי יחויב בעלות הגעת הטכנאי על פי הרשום במחירונה הרשמי של החברה.



באם ההחלפה אינה נובעת מתקלה בממיר, אבקש להסביר כי, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לבית הלקוח בתשלום .

עלותה האמיתית של הגעת הטכנאי, גבוהה באופן משמעותי מן המחיר הנקוב, אך מכיוון שהחברה מעונינת להקל על לקוחותיה, היא בוחרת לסבסד חלק ניכר מן המחיר, ולאפשר לקהל הלקוחות לקבל שירות זה במחיר נמוך ממחיר העלות.



ההטבה להתקנת שקע שני ללא תשלום הוענקה ללקוחה במעמד ההתקנה בלבד בכפוף לנספח המבצע עליו הנה חתומה. ברור מאליו שהטבה זו אינה ניתנת לשימוש בכל עת שהלקוח חפץ שכן הדבר כרוך בהזמנת טכנאי ההתקנה לביתה מחדש לביצוע השירות.



למרות זאת הוצעה ללקוחה ע"י נציגנו כמחווה שירותית הנחה של 50% בגין הזמנת השרות כאמור.



yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה