חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
נבקש להתייחס לטענותיה שבנידון מנקודת מבטה של החברה
בכל עת אחרת כאשר מחליף ו/או מוסיף הלקוח ציוד בביתו ועקב כך יש צורך בהגעה של נציגנו להתאמה מחדש של ציוד הקצה שלנו לציוד שלו ישנה עלות להגעת נציגנו וביצוע השרות, המנוי יחויב בעלות הגעת הטכנאי על פי הרשום במחירונה הרשמי של החברה.
באם ההחלפה אינה נובעת מתקלה בממיר, אבקש להסביר כי, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לבית הלקוח בתשלום .
עלותה האמיתית של הגעת הטכנאי, גבוהה באופן משמעותי מן המחיר הנקוב, אך מכיוון שהחברה מעונינת להקל על לקוחותיה, היא בוחרת לסבסד חלק ניכר מן המחיר, ולאפשר לקהל הלקוחות לקבל שירות זה במחיר נמוך ממחיר העלות.
ההטבה להתקנת שקע שני ללא תשלום הוענקה ללקוחה במעמד ההתקנה בלבד בכפוף לנספח המבצע עליו הנה חתומה. ברור מאליו שהטבה זו אינה ניתנת לשימוש בכל עת שהלקוח חפץ שכן הדבר כרוך בהזמנת טכנאי ההתקנה לביתה מחדש לביצוע השירות.
למרות זאת הוצעה ללקוחה ע"י נציגנו כמחווה שירותית הנחה של 50% בגין הזמנת השרות כאמור.
yes
|
פתרון: |
|
|