פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייו הקשים של המתנתק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, להלן העתק של פניתי לחברת YES, בנוגע לניתוק מנויי, בידי הוכחות לשליחת הפקס, ושמות הנציגים איתם שוחחתי, בידי אף הקלטות של חלק מהשיחות עם נציגי השירות.

YES שלום,
בתאריך 18.2.08 פניתי למחלקת שירות לקוחות שלכם על מנת לברר דבר חיוב שגוי בסכום של 200 ש"ח שבוצע בחשבונית דצמבר, לאחר שלא קיבלתי פיצוי הולם, על פי דעתי לטעות, ביקשתי לנתק את המנוי בהקדם האפשרי,
נאמר לי שרק קשרי לקוחות יכולים לבצע זאת וכיוון שהשעה הייתה אחרי 8 בערב, התבקשתי לצלצל למחרת, או לשלוח פקס. נאמר לי שתוך כשני ימים עסקים יצרו איתי קשר, וכך למחרת שלחתי פקס.
לאחר שעבר יום נוסף ולא יצרו עמי קשר בנוגע לניתוק, פניתי טלפונית לקשרי לקוחות ולאחר טירטור ממושך, ושלוש שיחות שפשוט נותקו באופן חד צדדי על ידי הנציגים השונים, שאת שמם יש בידי, הגעתי לשוחח עם קשרי לקוחות ולשאול לגבי הניתוק, נאמר לי שמנהל איזור אמור ליצור עימי קשר. כמובן שבאופן "מפתיע ביותר" עד כתיבת מכתב זה, לא יצר איתי קשר אף אחד, ולכן פניתי היום- 22.2.08 שוב לקשרי לקוחות ונאמר לי שרק שבוע הבא יצרו איתי קשר! כל זאת בשעה שאמורים להתקין לי את ציוד המתחרה היום.
על פי חוק התקשורת במדינת ישראל- חלה חובה על YES לנתק את המנוי בתוך 2 ימי עסקים מרגע שליחת הפקס.
אבקשכם את תגובתכם לעניין לפני פניה לערכאות משפטיות.

העתקים:
www.tluna.co.il
http://tluna.nrg.co.il
http://www.service-report.co.il
משרד התקשורת- פניות הציבור.
ניתוק המנוי באופן מידי, קנס חמור על ידי משרד התקשורת, פיצוי הלקוח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה