פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות כתובה אינה מכובדת ע"י חברת YES נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עבור שרות לקוחות
בתאריך 4.12.07 בקשתי להתנתק מ YES בגלל בעיות טכניות הבטיחו שנציגת שרות תחזור אלי הקדם וזה כמובן לא קרה לאחר מספר ימים בקשתי להתנתק בשנית והתסריט חזר על עצמו בתאריך ה- 17.12.07 שלחתי בקשה כתובה להתנתקות (מכתב רצ"ב למטה) לאחר מספר ימים התחילו לטרטר אותי עם מקסמי שווא אך פתרון לבעיה אין (זו התעללות והתעקלות לשמה).
ענבל ב 27/1/08 חזרתי על בקשת ההתנתקות באופן נחרץ ואז הודעת לי שרק ב 20/2/08 –מעל 3 שבועות יבוצע ואיסוף הממירים.
אני דורש מחברת YES להחזיר לי את דמי המנוי מתאריך 4.12.07 ועד לגמר ההתנתקות.
בקשת התנתקות כתובה:
----- Original Message -----
From: [email protected]
To: [email protected]
Sent: Monday, December 17, 2007 9:49 PM
Subject: פניה לשירות לקוחות
תודה,
פנייתך מועברת לטיפול.
אנו נעשה כל מאמץ לעדכנך בהקדם האפשרי,
בתום הבדיקה והטיפול אנו נשוב אלייך.
פנייתך תענה באמצעות כתובת המייל שציינת בתוך 48 שעות (בימי עבודה).
פניות שתתקבלנה בערבי חג יטופלו בתום החג.
נושא הפניה: שירות לקוחות
שם פרטי: נתן
שם משפחה: גרינגלס
יישוב: זכרון
מס בית: 8
מס דירה: 3
כניסה:
רחוב: הנרקיס
מיקוד: 30900
טלפון: 04-6396378
סלולר: 050-4445689
פקס: -
דוא"ל: [email protected]
פניה: זוהי פנייתי השלישית אלכם בבקשה להתנתק מהשרות בגלל בעיות טכניותץ אבקש לחזור אלי ב MAIL הרשום מעלה או לנייד 0504445689 גרינגלס נתן
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהמשך לפנייתו של מר גרינגלס ולאחר בדיקה למול רשומות המנוי במערכת , הלקוח פנה לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט ביום 25.02.08 כאשר בהמשך לפנייתו ולאחר בדיקה הוחזרה תגובה ללקוח כי פנה בבקשת ניתוק לחברתנו לראשונה ביום 04.12.07 ובהמשך לפנייתו שוחח עם נציגי מחלקת קשרי לקוחות והוחלט על ידי הלקוח להמשיך את המנוי ללא שינוי. ביום 03.01.08 הלקוח פנה בפעם נוספת בבקשה להפסקת התקשרות ועל כך בוצע זיכוי לרשומות המנוי במערכת yes על חיובים החל מיום 03.01.08. לידיעתך בוצע איסוף ציוד הקצה של yes מבית הלקוח והמנוי נותק.

אנו מתנצלים על אי הנוחות באם נגרמה למר גרינגלס .

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה