פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכן להמשיך להיות מנוי אך לא מוכן להתחייב לשנה נוספת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/3/08 תפוג תקופת ההתחייבות שלי. בתאריך 12/3/08 פניתי לנציגת יס והודעתי על כך. בתגובה נאמר שלא קיים דבר כזה ,אז הודעתי שמבקש לסיים את ההתקשרות .הועברתי מנציג לנציג ובסוף לא נגמר שום דבר.אבקש שנציג מטעמכם יפנה אלי.לסיים את העניין.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת yes ביום ה-24.2.2008 שוחחו עמו נציגי yes בנושא הצעת למבצע המשך ללקוחות קיימים
לאור סיום תקופת המבצע הנוכחי במנויו.


החברה מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם.



לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול הצפייה המתאים והטוב ביותר עבורו.



בנושא ההתחייבות לחברתנו חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת בכפוף לתנאי המבצעים בנספח ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" .



בעת חידוש מבצע ההכרות הלקוח מקבל מבצע שמחירו מוזל בעשרות אחוזים ממחיר המחירון הרשמי ובכפוף לכך עליו להתחייב להישאר מנוי על שירותינו לתקופה מוגדרת.



התחייבות במבצעים מקובלת בענפים רבים במשק כמו בענף התקשורת הסלולרית, במבצעי חיבור לשירותי אינטרנט, ברכישת מנוי לעיתון יומי ועוד.



בהקשר זה יצוין כי תמיד עומדת האפשרות להמשיך את ההתקשרות מול חברתנו ללא כל התחייבות בבחירת חבילת צפייה ותשלום עבורה על פי מחרונה הרשמי של חברתנו שמפורסם באתר האינטרנט שלנו.

בהתאם לאמור לעיל נציגנו ישמחו להציע למר סטריקובסקי מבצע המשך בהתאם למבצעים המוצעים באותה עת בחברתנו בטלפון: 1-800-20-8000.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה