פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
yes הטעו, גבו ללא רשות, מסרבים להחזיר!! נושא התלונה:
גילאי דן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי ל yes max לפני חדשיים. בכל השיחות שהובילו להצטרפות, נאמר לי שהמחיר יעלה מ 235 ש"ח ל - 239 ש"ח ללא שום תוספת מחיר אחרת.
השבוע, נדהמתי לגלות שהוסיפו לי 139 ש"ח "דמי התקנה", ללא אישור, בניגוד למה שנאמר לי!! (שאלתי מפורשות - האם יש תשלומים נוספים, נאמר לי - לא!!)
כאשר ביקשתי לבטל את החיוב, חדוה משימור לקוחות הציע לי 50% החזר.
זו פשוט חוצפה!!! מעולם לא אישרתי את החיוב הזה, מעולם לא הסכמתי לו ומעולם לא נאמר לי שיש "דמי התקנה" ליס מקס. יתרה מזאת - לו הייתי יודע - לא הייתי מצטרף.
באיזה רשות yes עושים את התרגילים האלה?
מדוע להטעות את הלקוח?
אני דורש החזר מלא ללא שום תנאי, ושחברת יס תפסיק מייד להטעות את לקוחותיה. אני לא אוותר גם במחיר של תביעה בבית משפט. יש גבול!!
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של 139 ש"ח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 26.2.08, בהמשך לפנייתו של מר דן בנושא עלות שרות טכנאי להתקנת מכשיר ה- YesMax, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, פנייתו בנושא זה טופלה טלפונית ביום ה- 25.2.08 ע"י נציג בכיר ממחלקת קשרי לקוחות וביום ה- 27.2.08 בוצע זיכוי למינויו של מר גילאי. זיכוי בסך 139 ש"ח יופיע בחשבונית חודש מרץ 2008.

לשירותך בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה