פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף עבור ממיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
זכרון יעקב 6 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים לערך ביקשתי מחב' יס לנתק אותי משרותם ולקחת את הממירים שלהם.
חב' יס קבעה תאריך ושעה שלא נוכים לי בשעות הבוקר אני אישה עובדת משרה מלאה ולא יכולתי לצאת במיוחד.
קבעו תאריך נוסף כעבור מס' רב של שבועות בינתיים הסכום שהחברה גבתה 65 ש"ח ממשיך לרדת בטענה שטרם לקחו את הממירים. אני לא מבינה מדוע אני צריכה לשלם עבור הממירים שכבר לא בשימוש גם ככה הם ניתקו אותי ואין לי כל צורך בהם אזיי מדוע הם עדיין גובים?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 26.2.2008 בעניינה של הגב' טלי.

בהתאם להסכם ההתקשרות, במקרה של ניתוק השירותים יוכל הלקוח לבחור אם להשיב בעצמו את ציוד הקצה למשרדנו תוך 14 יום ממועד הניתוק השירותים או לאפשר לחברה להסיר את הציוד, לאחר תיאום למולו.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 1.1.2008 התקבלה בחברתנו הודעה על ניתוק מר עמיר בן ישי משירותינו ובהתאם לכך הוסרו מרשומות המנוי שירותי הצפייה ביום 3.1.2008 והופסק החיוב בגינם.

ביום 10.2.2008 נאסף ציוד הקצה מביתו של מר בן ישי ונותק המנוי על שמו.

לאחר ניתוק המנוי יערך על ידינו הליך גמר חשבון ולא יעשה על ידינו שימוש באמצעי התשלום אשר עודכן ברשומות החברה.

אנו מודים למשפחת בן ישי על התקופה בה היו חלק ממשפחת yes ומקווים כי נהנו ממגוון הערוצים והתוכניות המשודרים על ידינו וכי בעתיד יבחרו לשוב ולהצטרף מחדש לשירותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה