פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות בכתב אינה מכובדת ע"י חברת YES נושא התלונה:
גרינגלס נתן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.12.07 בקשתי להתנתק מ YES בגלל בעיות טכניות הבטיחו שנציגת שרות תחזור אלי הקדם וזה כמובן לא קרה לאחר מספר ימים בקשתי להתנתק בשנית והתסריט חזר על עצמו בתאריך ה- 17.12.07 שלחתי בקשה כתובה להתנתקות (מכתב רצ"ב למטה).
לאחר התעלמות ממושכת ומכתבים נוספים ב 27/1/08 חזרתי באופן נחרץ על בקשת ההתנתקות ואז הודיעו לי שרק ב 20/2/08 (מעל 3 שבועות יבוצע איסוף הממירים).
כתבתי לחברה שאני עומד על כך שמועד הניתוק יקבע לתאריך 4.12.07 (מועד בקשת ההתנתקות הראשונה).

מרינה נציגת שרות חזרה אלי עם מכתב שזה לשונו
"לאחר בדיקה נוספת בהמשך לפניתך מיום 17.12.07 שוחחת עם נציגנו והחלטת להישאר ללא שינוי. בנוסף לכך בוצעו גם זיכויים בתקופה הנ"ל בסיכום למולך.
(הערה שלי..................לא מבין על איזה זיכוי מדובר ?? .........אולי הכוונה לפיצוי על כך ש 8 ימים לא הייתה לי טלוויזיה בגלל רכיב שרוף במכלול האנטנה—אזי זוהי בושה כלימה וחרפה !!!! .............).
על כך תשובתנו הקודמת עומדת בעינה. הזיכוי יבוצע החל מיום 03.01.08."

אני דורש מחברת YES להחזיר לי את דמי המנוי מתאריך 4.12.07 מועד בקשת ההתנתקות הראשונה.
גרינגלס נתן
נייד 0504445689

בקשת התנתקות בכתב ששלחתי לחברה:
From: [email protected]
To: [email protected]
Sent: Monday, December 17, 2007 9:49 PM
Subject: פניה לשירות לקוחות
תודה,
פנייתך מועברת לטיפול.
אנו נעשה כל מאמץ לעדכנך בהקדם האפשרי,
בתום הבדיקה והטיפול אנו נשוב אלייך.
פנייתך תענה באמצעות כתובת המייל שציינת בתוך 48 שעות (בימי עבודה).
פניות שתתקבלנה בערבי חג יטופלו בתום החג.
נושא הפניה: שירות לקוחות
שם פרטי: נתן
שם משפחה: גרינגלס
יישוב: זכרון
מס בית: 8
מס דירה: 3
כניסה:
רחוב: הנרקיס
מיקוד: 30900
טלפון: 04-6396378
סלולר: 050-4445689
פקס: -
דוא"ל: [email protected]
פניה: זוהי פנייתי השלישית אלכם בבקשה להתנתק מהשרות בגלל בעיות טכניות. אבקש לחזור אלי ב MAIL הרשום מעלה או לנייד 0504445689 גרינגלס נתן
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם. תגובה:
בהמשך לפנייה שהועברה ולאחר בדיקה נוספת לא עולה כל מידע חדש . כמו כן ביום 06.03.08 הועברה אליכם תגובת חברת yes בנושא של מר גרינגלס. ועל כך תשובתנו עומדת בעינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה